Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Header, achtergrond en afbeeldingen niet zichtbaar

31 dec 2012 09:39 - 31 dec 2012 09:40
Hallo allemaal,

Ik ben nu al een flinke tijd bezig om het bovenstaande voor elkaar te krijgen, maar vond het nu echt tijd voor hulp. Ik wil een webshop openen met joomla en virtuemart. Mijn andere website heb ik gemaakt met joomla 1.5, maar aangezien die niet meer ondersteund word, ben ik naar 2.5 gegaan. 2.5.7 om precies te zijn. Maar waar 1.5 ontzettend makkelijk en gebruiksvriendelijk is, vind ik 2.5 echt een bout systeem tot nu toe. :angry:

Ik krijg het dus maar niet voor elkaar om mijn header, achtergrond en plaatjes zichtbaar te krijgen.
Dit is het adres van de website
doggylicious snacks

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt
  • carmen4huis
  • carmen4huis's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

31 dec 2012 10:23
Hoi carmen4huis,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Probeer eerst eens van de 3 afbeeldingen 1 te maken.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

31 dec 2012 10:28
Dankjewel :)

Welke 3 afbeeldingen? :blush:
Ik heb er veel meer in de template staan.
  • carmen4huis
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

31 dec 2012 10:38 - 31 dec 2012 10:39
Sorry, ik bedoelde die waar je vraag over gaat
De header
in
Code:
.art-header { margin: 0 auto; height: 200px; background-image: url('../images/object620774615.png'), url('../images/object0.png'), url('../images/header.jpg'); background-position: 0px 0px,800px 0px, 0 0; background-repeat: no-repeat; position: relative; width: 1000px; z-index: auto !important; }
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

31 dec 2012 10:44
Ik denk dat er nog wat anders aan de hand is. Je hebt het template gemaakt met artisteer, maar ik zie verwijzingen naar het Beez_20 template staan:

Code:
<!--[if lt IE 9]><script src="http://html5shiv.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script><![endif]--> <link rel="stylesheet" href="/doggylicioussnacks.nl/templates/beez_20/css/template.css" media="screen"> <!--[if lte IE 7]><link rel="stylesheet" href="/doggylicioussnacks.nl/templates/beez_20/css/template.ie7.css" media="screen" /><![endif]--> <link rel="stylesheet" href="/doggylicioussnacks.nl/templates/beez_20/css/template.responsive.css" media="all"> <script>if ('undefined' != typeof jQuery) document._artxJQueryBackup = jQuery;</script> <script src="/doggylicioussnacks.nl/templates/beez_20/jquery.js"></script> <script>jQuery.noConflict();</script> <script src="/doggylicioussnacks.nl/templates/beez_20/script.js"></script> <script>if (document._artxJQueryBackup) jQuery = document._artxJQueryBackup;</script> <script src="/doggylicioussnacks.nl/templates/beez_20/script.responsive.js"></script> </head> <body>
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

02 jan 2013 00:18
Allereerst nog de beste wensen voor 2013!

Bedankt voor jullie reacties, maar het probleem is opgelost.

Het lag aan de joomla installatie van van mijn hostingprovider. Want ik zag helemaal geen plaatjes, ook niet van de standaard joomla voorbeelddata en ook niet in de back-end. Dus daar lag de fout.

Ik heb die installatie verwijderd, vervolgens jullie versie gedownload en via ftp geupload.
Toen ik die versie ging installeren zag het er al anders uit, doordat ik nu ook daadwerkelijk knoppen en plaatjes zag en dat zag ik bij de andere installatie niet.

Vervolgens mijn template ge-uped en ik heb verder niets hoeven te doen, want alles is gelijk goed.

Nu ben ik weer blij met Joomla (na 2 weken) en we gaan nu stoeien met virtuemart.

Groetjes en wellicht tot snel.
  • carmen4huis
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

02 jan 2013 01:17
Hallo,

Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
En ook de beste wensen voor 2013 van deze kant.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.771 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie