Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Table border
Table border
31 dec 2012 10:16 - 31 dec 2012 10:24
Hallo,
In de site www.apeldoornsekorenfederatie.nl heb ik een nieuwjaarwens geplaatst in een tabel,
die tabel heb ik een dikte een kleur meegegeven.In de backend komt ie keurig naar voren, maar op de site niets
ik doe iets fout denk ik maar wat ? Hier is de table regel:
Met vriendelijke groeten,
Ep Brinkman
Edit Anne M: Ik heb de code tussen codetags geplaatst. Graag volgende keer zelf doen!
In de site www.apeldoornsekorenfederatie.nl heb ik een nieuwjaarwens geplaatst in een tabel,
die tabel heb ik een dikte een kleur meegegeven.In de backend komt ie keurig naar voren, maar op de site niets
ik doe iets fout denk ik maar wat ? Hier is de table regel:
Code:
<table border="6" bordercolor="#ff0000" align="center" style="height: 50px; ; width: 600px;">
Ep Brinkman
Edit Anne M: Ik heb de code tussen codetags geplaatst. Graag volgende keer zelf doen!
- eabrinkman
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Table border
31 dec 2012 10:33
In je template stylesheets wordt e.e.a. door nature.css doorkruist.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Geef de tabel een "class" mee en maak de styling op in een template stylesheet.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Geef de tabel een "class" mee en maak de styling op in een template stylesheet.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
- eabrinkman
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Table border
31 dec 2012 12:36
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 1.003 seconden