Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst opmaak module
Tekst opmaak module
31 dec 2012 15:51
Hallo,
Ik heb de standaard nieuws module van Joomla gebruikt, deze is prima alleen heeft een andere tekstopmaak dan mijn artikelen.
Hoe kan ik deze hetzelfde krijgen? Ik lees iets over "Module class achtervoegsel"??
Maar ik heb geen verstand van CSS etc.
Kan iemand mij helpen?
Website: LINK
(NIEUWS aan rechterzijde)
Groeten Raymond
Ik heb de standaard nieuws module van Joomla gebruikt, deze is prima alleen heeft een andere tekstopmaak dan mijn artikelen.
Hoe kan ik deze hetzelfde krijgen? Ik lees iets over "Module class achtervoegsel"??
Maar ik heb geen verstand van CSS etc.
Kan iemand mij helpen?
Website: LINK
(NIEUWS aan rechterzijde)
Groeten Raymond
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tekst opmaak module
31 dec 2012 16:26
Hoeft niet met een achtervoegsel. Verander line-height in regel 1186 van template.css als volgt:
Code:
.art-blockcontent-body {
color: #696969;
font-family: Verdana,Geneva,Arial,Helvetica,Sans-Serif;
font-size: 13px;
line-height: 175%;
text-indent: 0;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tekst opmaak module
31 dec 2012 16:42 - 31 dec 2012 16:42
Als je het template zelf gemaakt hebt met Artisteer, dan kun je in Artisteer van alle elementen (zoals blocks) de style naar wens aanpassen.
- Peter
- Algemeen Moderator
Tekst opmaak module
31 dec 2012 17:12Peter schreef : Als je het template zelf gemaakt hebt met Artisteer, dan kun je in Artisteer van alle elementen (zoals blocks) de style naar wens aanpassen.
Klopt, maar volgens mij kun je alleen de opmaak voor alle blokken aanpassen en niet alleen het nieuwsblok.
Zodra ik de regelafstand aanpas gebeurt dit ook in de linker blokken en dat is weer geen gezicht.
- plomp
Tekst opmaak module
31 dec 2012 17:13Astrid schreef : Hoeft niet met een achtervoegsel. Verander line-height in regel 1186 van template.css als volgt:
Code:.art-blockcontent-body { color: #696969; font-family: Verdana,Geneva,Arial,Helvetica,Sans-Serif; font-size: 13px; line-height: 175%; text-indent: 0; }
Veranderen alle blocken dan of alleen het nieuws block?
- plomp
Tijd voor maken pagina: 0.975 seconden