Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
fout bij het uploaden?
fout bij het uploaden?
07 jan 2013 17:50
Waarom wil je die hele site opnieuw uploaden dan?
En dat gaat sowieso niet via de backend. Je zult dan de zip op je computer uit moeten pakken en alle mappen en bestanden met ftp over moeten zetten.
En dat gaat sowieso niet via de backend. Je zult dan de zip op je computer uit moeten pakken en alle mappen en bestanden met ftp over moeten zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
fout bij het uploaden?
07 jan 2013 17:52
Juist dat doe ik dus ook via ftp. alleen krijg ik dus telkens NIET te zien wat ik upload. Ik krijg ook bepaalde mappen niet te zien die ik upload. word er gek van. Ik ben ook van beide site's mijn inlog scherm kwijt van joomla. Ik heb per ongeluk de index in administrator vervangen door de template hihi
- TheavdEnde
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
fout bij het uploaden?
07 jan 2013 17:57
Ik heb moeite om je verhaal nog te volgen.
Dat zie ik nu niet als ik je site bekijk. Had je hem lokaal gemaakt dan?Ik had de site al zo goed als helemaal af
Dan zet je de map administrator vanuit een installatiepakket over via ftp en dan zou dat opgelost moeten zijn. In de hoop dat je nog niet meer mappen verkeerd hebt overschreven tenminste.......Ik heb per ongeluk de index in administrator vervangen door de template hihi
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
fout bij het uploaden?
07 jan 2013 19:35
Ja dat klopt. Het staat allemaal eerst in een sub map en zodra die klaar is gaat die online
- TheavdEnde
- Nieuw op Joomla!NL
fout bij het uploaden?
07 jan 2013 19:54
ja ik heb de inlog pagina en alles wat daar bij hoort weer geupload.
Ik kan alleen nog steeds 2 templates NIET verwijderen ook al zijn het geen standaard templates. Tot nu toe ben ik dus te vree.
Ik kan alleen nog steeds 2 templates NIET verwijderen ook al zijn het geen standaard templates. Tot nu toe ben ik dus te vree.
- TheavdEnde
- Nieuw op Joomla!NL
fout bij het uploaden?
08 jan 2013 15:02
Ik geef het op. ik heb nou een paar keer alles geupload. zelfs de links verwijderd van "armbanden" en als ik kijk zie ik gewoon nog de links. Word er gek van.
- TheavdEnde
- Nieuw op Joomla!NL
fout bij het uploaden?
08 jan 2013 15:06 - 08 jan 2013 15:06
Ik denk dat je de logica van Joomla niet helemaal begrijpt. Alle teksten, menu-items etc. worden opgeslagen in je database. Dus als je alleen je bestanden via ftp overzet, verandert er verder niets aan je site als je hem lokaal of in een submap wijzigt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
fout bij het uploaden?
08 jan 2013 15:08 - 29 dec 2013 17:18
Nee ik begrijp er ook niets van hahaha maar dat begrijp ik wel. er moet dan wel iets in de submap te zien zijn lijkt mij. Als ik de map upload naar de submap dan moet ik daar ook de verandering kunnen zien.
[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
- TheavdEnde
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden