Hoi,
Ik installeerde gisteren Acymailing maar meteen van bij het begin liep het al niet goed. Module staat nog niet op de site want zover geraakte ik nog niet. Ook nog even kijken hoe dat moet. Van wat ik begrepen heb, ik ben een leek, moeten er ergens een cname ingevuld worden ivm DNS of zo iets. Ik snap er niet zo veel van. Ik vermoed om Acy te mogelijkheid te geven om via gmail mails te sturen? Of via mijn site.....
Ik doe alles netjes volgens de handleiding. Tot ik hier kom :
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
So far so good. Als ik op het blauwe tandwieltje klik dan krijg ik een lijst met sleutels, die moeten waarschijnlijk ergens ingevuld worden bij de mail servers. Althans zo begrijp ik het. Maar hoe dat moet is mij een raadsel. Ik krijg als hulp deze link
docs.acymailing.com/external-sending-met...entries-on-my-server
maar daar geraak ik helemaal niet wijs uit. Googlen hoe je dat in gmail doet leverde niets dan frustraties op. Ik kan gewoon niet vinden hoe ik dat moet doen. Heeft er iemand dit al gedaan met gmail? Of kan ik ergens een duidelijke stap voor stap plan vinden? Liefst ene die werkt want de meesten werken niet. Ik heb ook een mail via mijn host maar die gebruik ik niet. Alle mails worden doorgestuurd naar mijn gmail. Via roundcube dan.
Ik heb een gratis licentie. Weet niet of je hiermee zelfs al iets kan mailen in de gratis versie, maar ik dacht van wel. Wie kan mij verder helpen?
Joomla 5.4.1
Acymailing
www.time-for-you.be