Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Searchbox.
Searchbox.
19 jan 2013 01:46
Ik tracht een zoek optie toe te voegen aan de lay-out maar stuit op een probleem hierbij waar ik geen oorzaak voor kan bedenken.
Na het plaatsen van de searchbox in het Beez5 template op locatie 6 wordt de box een aardig eind naar links toe gedrukt en verschijnt er de tekst informatie en sluiten.
Ik vermoed dat het mede door te tekst komt dat de box naar links wordt gedrukt maar misschien kan iemand mij meer inzicht geven in waarom dit gebeurd en wat ik er het beste aan kan doen. Ik kan wel in de code gaan rommelen maar ik neem aan dat er hier een betere methode voor is.
Voor wat ik exact bedoel, zie de afbeelding die ik heb bijgevoegd.
Na het plaatsen van de searchbox in het Beez5 template op locatie 6 wordt de box een aardig eind naar links toe gedrukt en verschijnt er de tekst informatie en sluiten.
Ik vermoed dat het mede door te tekst komt dat de box naar links wordt gedrukt maar misschien kan iemand mij meer inzicht geven in waarom dit gebeurd en wat ik er het beste aan kan doen. Ik kan wel in de code gaan rommelen maar ik neem aan dat er hier een betere methode voor is.
Voor wat ik exact bedoel, zie de afbeelding die ik heb bijgevoegd.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- JUR2012
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Searchbox.
19 jan 2013 09:34 - 19 jan 2013 09:35
Kijk eens wat er gebeurt als je hem op een andere positie aan dezelfde kant zet (zo uit mijn hoofd 7 of 8 ). Een van de posities van Beez heeft namelijke standaard die open/sluiten mogelijkheid en de andere niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Searchbox.
19 jan 2013 13:20
Helaas was dat niet de oplossing. Positie 6,8 en 3 veroorzaken allen hetzelfde fenomeen.
Alleen bij de vierde 'try' op postitie 0 verdween het.
Probleem is alleen dat ik de zoek functie niet op deze module positie wil hebben.
Alleen bij de vierde 'try' op postitie 0 verdween het.
Probleem is alleen dat ik de zoek functie niet op deze module positie wil hebben.
- JUR2012
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Searchbox.
19 jan 2013 15:03
Ik was het even vergeten omdat ik die code er al lang geleden uitgesloopt had.
Hier
heb je de oplossing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.708 seconden