Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
CSS wijzigen
CSS wijzigen
23 jan 2013 13:37
Hallo,
Ik wil enkele zaken wijzigen in mijn CSS. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar het lukt mij niet (sommige dingen zijn wel gelukt). Waarschijnlijk verander ik zaken in de verkeerde CSS of op de verkeerde plaats...
Kan iemand van jullie mij helpen met volgende layout vanop www.reis-zoeken.com :
Alvast heel erg bedankt!
Ik wil enkele zaken wijzigen in mijn CSS. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar het lukt mij niet (sommige dingen zijn wel gelukt). Waarschijnlijk verander ik zaken in de verkeerde CSS of op de verkeerde plaats...
Kan iemand van jullie mij helpen met volgende layout vanop www.reis-zoeken.com :
- heading 1 moet automatisch in "red" komen te staan
- alle andere headings moeten automatisch in "Navy Blue" komen te staan
- de tekst in paragrafen moet automatisch uitgevuld uitgelijnd worden
- de opsommingtekens worden te hoog en te dun weergegeven
Alvast heel erg bedankt!
- Pheadra
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
CSS wijzigen
23 jan 2013 13:52
Hallo,
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
CSS wijzigen
23 jan 2013 14:10
Hallo Jelle,
Ik gebruik deze addon al, maar dat lukt niet altijd. Ik vind het niet altijd duidelijk in welk bestand het nu juist staat en waar ergens.
Groetjes
Ik gebruik deze addon al, maar dat lukt niet altijd. Ik vind het niet altijd duidelijk in welk bestand het nu juist staat en waar ergens.
Groetjes
- Pheadra
- Bekend met Joomla!NL
CSS wijzigen
23 jan 2013 14:16
Kan ik me voorstellen. Begin eens met het comprimeren van je css uit te zetten bij je template parameters. Dan wordt het een stuk eenvoudiger om e.e.a. te vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Pheadra
- Bekend met Joomla!NL
CSS wijzigen
23 jan 2013 15:15
Mocht je op één punt er niet uitkomen kan je altijd een nieuwe topic openen.
Gaarne dan één vraag per topic.
Suc6
Dan sluit ik deze.
Gaarne dan één vraag per topic.
Suc6
Dan sluit ik deze.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden