Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

aanpassing voor iPad

aanpassing voor iPad

25 jan 2013 16:11
Ik heb van een aantal mensen doorgekregen dat de huidige website van ons orkest.
www.frysk-seniorenorkest.nl geen goede weergave biedt voor een iPad. De slider in de homepage werkt niet. Nu vond ik deze site taptheme.com/joomla-ipad-templates/taptheme-ipad.php ,maar hieruit begrijp ik, dat je ook voor een tablet bijvoorbeeld een andere aanpassing moet hebben.
Zijn er templates die werken voor alle systemen?
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

aanpassing voor iPad

25 jan 2013 16:25
Het wordt niet goed weergegeven op een iPad omdat er op je site gebruik wordt gemaakt van flash. Dit wordt op een iPad niet ondersteund.

Je zou het flash-gebeuren kunnen vervangen door een image slider module (zoals extensions.joomla.org/extensions/photos-...ools-slideshow/13119 al ken ik die module zelf niet)

Als je site er op alle (mobiele) devices er goed uit moet zien kun je het beste een responsive template gebruiken, deze past zich aan het gebruikte device aan.

aanpassing voor iPad

22 feb 2013 14:59
THX Eric ik heb inmiddels een responsive template gevonden, maar zit nog even met de fotopagina's
dit topic kan gesloten.
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.620 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie