Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Startpagina bereiken via een foto
27 jan 2013 13:30
Hi Astrid,
Dank je voor de reactie !
Ik ben bang dat ik m niet begrijp, ik heb bij menu-items "home" staan met als menu-itemtype "speciale artikelen", als link: index.php?option=com_content&view=featuredlocatie, locatie menu = main menu en hoofditem = menu-item root.
Wat zou ik nu moeten aanpassen ?
gr
Hans
Dank je voor de reactie !
Ik ben bang dat ik m niet begrijp, ik heb bij menu-items "home" staan met als menu-itemtype "speciale artikelen", als link: index.php?option=com_content&view=featuredlocatie, locatie menu = main menu en hoofditem = menu-item root.
Wat zou ik nu moeten aanpassen ?
gr
Hans
- pocoloco
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
27 jan 2013 13:45
Je home knop naar je index.php laten verwijzen. Dan is het opgelost.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
27 jan 2013 13:46
Waarom speciale artikelen als je maar 1 artikel hebt? Ik zou daar sowieso een menu-item type artikel van maken.
En dan vanaf je speciale homepage met die foto linken naar je menu-item home.
Overigens (maar dat is mijn persoonlijke mening) zie ik de toegevoegde waarde niet echt van de openingspagina. Ik vind de pagina waar je dan heen gaat eigenlijk net zo mooi en het scheelt een klik voor je bezoekers.
En dan vanaf je speciale homepage met die foto linken naar je menu-item home.
Overigens (maar dat is mijn persoonlijke mening) zie ik de toegevoegde waarde niet echt van de openingspagina. Ik vind de pagina waar je dan heen gaat eigenlijk net zo mooi en het scheelt een klik voor je bezoekers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 jan 2013 14:26
Hallo Astrid,
Ik ben het helemaal met je eens dat die pagina niets toevoegt maar ik probeer iemand te helpen die nog minder van Joomla weet dan ik. En hij wil het graag op die manier. Maar ik stap maar van het idee af, is voor mij makkelijker.
Allemaal enorm bedankt voor het meedenken en al het geëxperimenteer heeft toch geleid tot weer iets meer kennis van Joomla !
vr groet,
Hans Terpstra
(ik weet niet hoe dit item af te sluiten...maar kan uiteraard nu worden afgesloten)
Ik ben het helemaal met je eens dat die pagina niets toevoegt maar ik probeer iemand te helpen die nog minder van Joomla weet dan ik. En hij wil het graag op die manier. Maar ik stap maar van het idee af, is voor mij makkelijker.
Allemaal enorm bedankt voor het meedenken en al het geëxperimenteer heeft toch geleid tot weer iets meer kennis van Joomla !
vr groet,
Hans Terpstra
(ik weet niet hoe dit item af te sluiten...maar kan uiteraard nu worden afgesloten)
- pocoloco
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
27 jan 2013 14:31
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden