Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Wie kan mij helpen!! Site nog wel op FTP maar niet zichtbaar
29 jan 2013 15:57 - 29 jan 2013 16:52
Hallo allemaal.
Ik was met een site bezig. Nu kreeg ik een opdracht tussendoor, en heb even snel een mapje aangemaakt waarop ik een nieuwe joomla installatie heb weggezet.
Op de een of andere manier kan ik nu niet meer in me eerste site kijken. Waarschijnlijk met het bewerken heb ik perongeluk iets verkeerds gekopieerd. Ik zie nog wel componenten en afbeeldingen in mijn FTP staan, maar als ik naar de site ga krijg ik mijn 2e gemaakte site (artikelen e.d.) te zien. Ook in de backend zie ik mijn oude template niet staan, deze opnieuw geupload, het staat gewoon geheel door de war.
www.zoeknaarhuiswerk.nl = huidige website
www.zoeknaarhuiswerk.nl/Timeit = nieuwe website
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Ik was met een site bezig. Nu kreeg ik een opdracht tussendoor, en heb even snel een mapje aangemaakt waarop ik een nieuwe joomla installatie heb weggezet.
Op de een of andere manier kan ik nu niet meer in me eerste site kijken. Waarschijnlijk met het bewerken heb ik perongeluk iets verkeerds gekopieerd. Ik zie nog wel componenten en afbeeldingen in mijn FTP staan, maar als ik naar de site ga krijg ik mijn 2e gemaakte site (artikelen e.d.) te zien. Ook in de backend zie ik mijn oude template niet staan, deze opnieuw geupload, het staat gewoon geheel door de war.
www.zoeknaarhuiswerk.nl = huidige website
www.zoeknaarhuiswerk.nl/Timeit = nieuwe website
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
29 jan 2013 16:11
iets in de config file misschien? Kijk eens of de database en inloggegevens goed staan.
- jecrvali
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
29 jan 2013 16:13
Ik zie dat de config file en index alleen aangepast zijn vandaag. Gister werkte het nog, dus zal één van die twee zijn inderdaad.
Ik ga even kijken.
Ik ga even kijken.
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Bekend met Joomla!NL
-
30 jan 2013 09:52
is inmiddels opgelost. In de config file stond de database e.d. verkeerd
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Bekend met Joomla!NL
-
30 jan 2013 09:53
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden