Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

soccer template

soccer template

04 feb 2013 13:45 - 04 feb 2013 14:02
#13
Ok, ik heb wamp er af gegooid, xxamp geinstalleerd,error reporting op off gezet, joomla opnieuw en de template en krijg weer een foutmelding waar de menu's staan, zie screenshot.
Ik begin een beetje te geloven dat de template die ik heb corrupt is.
Waar heb jij hem vandaan gehaald? Kan ik die versie misschien beter dl en kijken of dat werkt?

Ow, de foutmelding die nu verschijnt:

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\xampp\htdocs\rcz\templates\soccer_j2.5\functions.php on line 616

Hier staat:
Code:
$config =& JFactory::getConfig();

Als ik dat & teken weg haal is de foutmelding weg, maar ook de menu's die er horen te staan!?

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 04 feb 2013 14:02 door Jelle. Reden: code tags
Discussie gesloten.
  • peterarendse
  • peterarendse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

soccer template

04 feb 2013 15:10
#14
Peter,

ik had onlangs ook de nieuwste xampp met j 258 geinstalleerd en kreeg ook deze foutmeldingen.
Niettegenstaand ben ik bezig gegaan met het opbouwen van mijn site (overigens wel met een andere template).

Daarna heb ik de site met diezelfde template online gezet. Kreeg toen geen foutmeldingen meer. Dus mogelijk valt het mee. Als je nu online op je domein even een kleine testsite maakt, met door jouw gekozen template kun je altijd even kijken of de fouten daar ook terugkomen.
Het is maar een tip! van xampp configuratie heb ik verder geen verstand van, dat laat ik hier verder aan de experts over, maar wilde je dit toch even meegeven.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

soccer template

04 feb 2013 15:36
#15
Beste Romke,

Klopt, nu je het er over hebt heb ik in het verleden ook wel eens problemen gehad met iets anders en werkte het online wel.
Ik volg je raad op want bouwen zonder menu's gaat natuurlijk niet.
Snap dan nog steeds niet waar de uitdrukking "ah man, dat kan iedereen, heel makkelijk, lokaal je site maken met Joomla" vandaan komt.

Bedankt, ik laat van me horen als het is gelukt
Discussie gesloten.
  • peterarendse
  • peterarendse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.853 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie