Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Phoca gallery foto's met 2 naast elkaar
20 feb 2013 20:20
Hallo,
Hoe kan men de foto's in photogallery met 2 naast elkaar zetten en enigszins verdelen over de pagina? Ik heb wel gezocht in css maar vind niet de oplossing. Wie kan hierbij helpen ..?
Alvast bedankt
groet
Jos
PS ik had dit onderwerp eerst bij extensies willen plaatsen maar kreeg een tip om dat in deze rubriek te doen
Hoe kan men de foto's in photogallery met 2 naast elkaar zetten en enigszins verdelen over de pagina? Ik heb wel gezocht in css maar vind niet de oplossing. Wie kan hierbij helpen ..?
Alvast bedankt
groet
Jos
PS ik had dit onderwerp eerst bij extensies willen plaatsen maar kreeg een tip om dat in deze rubriek te doen
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 feb 2013 22:22
Hallo,
Hoe heet de gallery extensie die je gebruikt?
Denk dat het even handiger is voor de leden met een oplossing want meestal kan je dat instellen in de extensie.
Als ik zoek op Photogallery krijg ik de verzamel naam van alle extensies.
Hoe heet de gallery extensie die je gebruikt?
Denk dat het even handiger is voor de leden met een oplossing want meestal kan je dat instellen in de extensie.
Als ik zoek op Photogallery krijg ik de verzamel naam van alle extensies.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
20 feb 2013 23:26
Sorry !!! Foutje van mij. Het is Phoca gallery
groet
Jos
groet
Jos
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 feb 2013 23:59
Oké,
Ik heb de topic titel even voor je aangepast.
Ik maak zelf geen gebruik van Phoca gallery maar het is zeker in te stellen in de extensie zelf.
Misschien een ander forumlid die het weet.
Ik heb de topic titel even voor je aangepast.
Ik maak zelf geen gebruik van Phoca gallery maar het is zeker in te stellen in de extensie zelf.
Misschien een ander forumlid die het weet.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 feb 2013 11:10
Zou je kunnen bereiken door bij de opties van Phoca gallery onder het tabblad "Hoofd" de afmetingen van je thumb (middelgrote afbeelding) groter te maken bij "Afbeeldingen en gegevensvenstergrootte instellingen".
Als je al thumbs hebt aangemaakt, dan moet je wel eerst even de submab thumbs van je categorie leegmaken via ftp en dan thumbs opnieuw genereren, anders pakt ie het niet.
Als je al thumbs hebt aangemaakt, dan moet je wel eerst even de submab thumbs van je categorie leegmaken via ftp en dan thumbs opnieuw genereren, anders pakt ie het niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 feb 2013 11:31
Dank je Astrid,
Ik ga dit proberen
gr/ Jos
Ik ga dit proberen
gr/ Jos
- zjoskebest