Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module niet op de juiste plek
Module niet op de juiste plek
27 feb 2013 15:50
Hallo,
Ik zit nu toch met een heel vreemd probleem (voor mij dan:S )
Wanneer ik de twitter module op positie 6 of 7 zet krijg ik hem op de site niet in het kolom te zien, maar onderaan de website
De site waar het om draait is www.ergosunline.nl
Heeft iemand hier ook eerder mee te kampen gehad ik weet niet meer wat ik fout doe
Groetjes Fien
Ik zit nu toch met een heel vreemd probleem (voor mij dan:S )
Wanneer ik de twitter module op positie 6 of 7 zet krijg ik hem op de site niet in het kolom te zien, maar onderaan de website
De site waar het om draait is www.ergosunline.nl
Heeft iemand hier ook eerder mee te kampen gehad ik weet niet meer wat ik fout doe
Groetjes Fien
- Fien
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
27 feb 2013 16:20
Over welke module heb je het? Ik zie helemaal geen Twitter module, alleen een link naar twitter in de footer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 feb 2013 23:00
Sorry bijlage bijvoegen is niet goed gegaan.
Heb de module even uitgezet omdat ik er even niet mee verder kon. Nu pas weer thuis.
Heb de module even uitgezet omdat ik er even niet mee verder kon. Nu pas weer thuis.
- Fien
- Bekend met Joomla!NL
28 feb 2013 10:54
Pfffffff, er gaat heel veel fout op je site. Ik zie allerlei dingen zoals javascript en templates in de body staan i.p.v. in de head. Zou eens beginnen met het de-installeren van die cookie plugin. Weet niet of dat de boosdoener is, maar die plugins hebben al vaker problemen opgeleverd.
Heb je zelf iets veranderd aan de index.php van te template? Daar zou het ook nog door veroorzaakt kunnen worden.
Heb je zelf iets veranderd aan de index.php van te template? Daar zou het ook nog door veroorzaakt kunnen worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 feb 2013 12:23
Hoi Astrid,
Het probleem is dat er iemand anders ook met die site bezig is. Dus ik ga is kijken wat ze nu willen,ik had deze site opnieuw opgezet voor deze mensen. Maar nu gaan ze van alles zelf veranderen en vandaar de problemen nu moet zeggen dat ik er zelf nu een beetje gek van wordt.
Het probleem is dat er iemand anders ook met die site bezig is. Dus ik ga is kijken wat ze nu willen,ik had deze site opnieuw opgezet voor deze mensen. Maar nu gaan ze van alles zelf veranderen en vandaar de problemen nu moet zeggen dat ik er zelf nu een beetje gek van wordt.
- Fien
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden