Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

inlogggen

inlogggen

03 mrt 2013 15:17
Hoi Allen,

Ik ben al een tijdje bezig om met behulp van een login module een pagina op te roepen die alleen bestemd is voor de leden van mijn vereniging, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ze moeten ook uit kunnen loggen.

Het liefst zou ik een menu item willem met bv: forumpagina, die als je daarop klikt de inlog module weer geeft en als ze daar dan op inloggen de pagina krijgen van het forum. Op deze pagina moeten ze dan ook weer uit kunnen loggen. In de inlogmodule hoeft ook niet te staan maak een account aan.

Vriendelijke Groet Wim Kleisen
  • kleiskamp
  • kleiskamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

inlogggen

03 mrt 2013 17:21

Ik ben al een tijdje bezig om met behulp van een login module een pagina op te roepen die alleen bestemd is voor de leden van mijn vereniging, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Als je hem alleen voor leden zichtbaar wilt hebben, dan moet ik je teleurstellen. Dat kan technisch niet omdat je leden als ze je site voor de eerste keer bezoeken niet ingelogd zijn en de module dan zichtbaar moet zijn voor publiek.

Het liefst zou ik een menu item willem met bv: forumpagina, die als je daarop klikt de inlog module weer geeft en als ze daar dan op inloggen de pagina krijgen van het forum.

Dat kan wel, dan moet je de module dus aan het menu van de forumpagina koppelen en bij de redirect van de inlogmodule aangeven dat ze na het inloggen daarheen gestuurd moeten worden.

In de inlogmodule hoeft ook niet te staan maak een account aan.

Kan je uitzetten bij de opties bij gebruikersbeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie