Hallo iedereen, ik val maar meteen in huis met mijn vragen.
Ik heb onlangs een website gemaakt in joomla, deze staat middels ook online
>
Label Bees
<-- maar ik loop tegen iets aan waar ik zo snel de oplossing niet voor heb.
Het is namelijk zo dat de titels van de speciale artikelen op de homepagina gewoon getoond worden, ondanks dat ik dit bij de instellingen uit heb gezet.. Weet iemand misschien raad?
Zou het aan de database kunnen liggen? want toen ik met de site bezig was zat er oorspronkelijk onder de knop "collecties" een dropdown menu, maar om de een of andere reden kwam deze er foeilelijk uit te zien en bovendien stonden de dropdown gedeeltes niet synchroon met de hoofd menuartikelen waardoor de submenu's niet bereikbaar waren (heb er verschillende types menu modules voor gebruikt)
Maar een alternatieve oplossing heeft dat opgelost blijven alleen de titels nog over....iemand??
[strike]
En nu ik er aan denk ik heb ook nog iets bizars met een vorige website (ook joomla)[/strike]
[strike]Ik kan de website niet meer bekijken ook niet vanuit de backend, ik kan nog wel gewoon inloggen op de backend maar hem bekijken gaat niet ik krijg dan "deze pagina is niet beschikbaar" google melding.
Ik heb ongetwijfeld een instelling veranderd op mijn laptop, maar heb geen flauw idee wat dat zou zijn dan. het is de enigste site die ik niet kan bekijken best frustrerend...heeft iemand al eens zoiets soortgelijks meegemaakt?? De site is trouwens
Tarkila
[/strike]