Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
DJ slider loopt niet goed door
25 mrt 2013 21:54
Op de website
www.stiphoutnu.nl/portaal
is DJ image slider geïnstalleerd.
Joomla 2.5.9
Nu draait de slider in het begin prima, maar na verloop van tijd lijkt het of de slider niet helemaal goed doordraait en staat er nog een klein stukje van een slide bovenaan. Heeft iemand anders dit probleem ook, of heeft het eerder gezien en het belangrijkste natuurlijk, heeft de oplossing?
Joomla 2.5.9
Nu draait de slider in het begin prima, maar na verloop van tijd lijkt het of de slider niet helemaal goed doordraait en staat er nog een klein stukje van een slide bovenaan. Heeft iemand anders dit probleem ook, of heeft het eerder gezien en het belangrijkste natuurlijk, heeft de oplossing?
- Bigmama
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
25 mrt 2013 22:10
Hallo,
Ik weet niet de oorzaak, maar had wel geduld nodig.
En daarom even een plaatje gemaakt zodat de leden het kunnen zien.
Ik weet niet de oorzaak, maar had wel geduld nodig.
En daarom even een plaatje gemaakt zodat de leden het kunnen zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 mrt 2013 23:23
Ik had hetzelfde probleem met DJimage-slider en tevens vond ik het erg storend dat op gegeven moment de slider "leeg" terugscrolled.
Ik heb toen Vertical-Scrolling-Images gedownload
en die module doet het prima!
Geen enkel probleem
Ik heb toen Vertical-Scrolling-Images gedownload
en die module doet het prima!
Geen enkel probleem
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
26 mrt 2013 08:14
Jelle en Anne, fijn dat jullie meedenken!
De screenshot is inderdaad het probleem, maar met de Vertical-Scrolling-Images is het niet opgelost, het zijn namelijk allemaal gelinkte plaatjes, het zijn advertenties.
Ik hoop dat er een oplossing is voor de slider zelf, er zijn al zo'n 100 advertenties ingevoerd ...
De screenshot is inderdaad het probleem, maar met de Vertical-Scrolling-Images is het niet opgelost, het zijn namelijk allemaal gelinkte plaatjes, het zijn advertenties.
Ik hoop dat er een oplossing is voor de slider zelf, er zijn al zo'n 100 advertenties ingevoerd ...
- Bigmama
-
26 mrt 2013 08:41
Ik heb ondertussen het probleem ook op de site van DJ-image slider gepost, ik hoop dat daar wat uitkomt en dan deel ik dat uiteraard ook even hier!
Mocht hier iemand het probleem al weten op te lossen, dan hoor ik dat uiteraard ook graag!
Mocht hier iemand het probleem al weten op te lossen, dan hoor ik dat uiteraard ook graag!
- Bigmama
-
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden