Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Video content in joomla 2.5
Video content in joomla 2.5
27 mrt 2013 22:41
Geachte collegas, ik ben nieuw in joomla. Zoek al een tijdje een template waarin ik veel video's kwijt kan.Een soort video libery, maar met de filmpjes vanaf mijn eigen server. Kan het niet vinden geschikt voor joomla. Flash is geen probleem,maar dat wil ik niet meer.
2e obstakel... Hoe krijg ik een eigen video in de standaard beginsite van joomla? De plugin allvideo is geinstalleerd, maar weet niet hoe nu verder. Een link vanuit youtube in vidbox lukt al wel. Maar een eigen video in een article ...niet.
Wie weet iets?
Alvast veel dank
2e obstakel... Hoe krijg ik een eigen video in de standaard beginsite van joomla? De plugin allvideo is geinstalleerd, maar weet niet hoe nu verder. Een link vanuit youtube in vidbox lukt al wel. Maar een eigen video in een article ...niet.
Wie weet iets?
Alvast veel dank
- Erwinsteen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 mrt 2013 09:08
Hallo Erwinsteen,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je met eigen server niet de server bedoelt waarop je Joomla draait?
Volgens mij (maak ik heb het nog nooit zo gebruikt) kan het wel met ongeveer de volgende embed code.
Waarbij je dus de extensie kunt veranderen.
Anders misschien even kijken naar Videoflow . Die ken ik helemaal niet, maar lijkt erop dat dat meer in de richting van een door jou gewenste library komt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je met eigen server niet de server bedoelt waarop je Joomla draait?
Volgens mij (maak ik heb het nog nooit zo gebruikt) kan het wel met ongeveer de volgende embed code.
Code:
{mp4remote}http://urleigenserver.ext/map/file.mp4{mp4remote}