Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Beez5 - vetgedrukt verwijderen en upper menu groter
Beez5 - vetgedrukt verwijderen en upper menu groter
11 apr 2013 00:30 - 11 apr 2013 00:34
Joomla 2.5.9,
www.vastgoed-vitaal.nl
Lettertype bold in linker menu naar "normaal"
Conform firebug regel 1946 stonden daar de letters in Italic en bold, deze laatste (bold dus) verwijderd. Alleen blijft die tekst (wie bent u etc) nog steeds in bold staan.
Verder vindt ik geen verwijzingen die dit lettertype op bold zetten. Iemand enig idee ?
Verder wil mijn klant het lettertype van het bovenste menu groter hebben. Heb wel de padding aan kunnen passen en daarmee de "knoppen" wat groeter gemaakt, echter de tekst blijft te klein.
Er staat wel een verwijzing in layout.css regel 49 font-size 0.8em, maar als ik die aanpas worden alles letters groter. ???
Lettertype bold in linker menu naar "normaal"
Conform firebug regel 1946 stonden daar de letters in Italic en bold, deze laatste (bold dus) verwijderd. Alleen blijft die tekst (wie bent u etc) nog steeds in bold staan.
Verder vindt ik geen verwijzingen die dit lettertype op bold zetten. Iemand enig idee ?
Verder wil mijn klant het lettertype van het bovenste menu groter hebben. Heb wel de padding aan kunnen passen en daarmee de "knoppen" wat groeter gemaakt, echter de tekst blijft te klein.
Er staat wel een verwijzing in layout.css regel 49 font-size 0.8em, maar als ik die aanpas worden alles letters groter. ???
- TonGeul
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 apr 2013 08:42
Gewoon even toevoegen. Neem aan dat je Firebug nu goed genoeg beheerst om zelf even de regelnummers te vinden?
Code:
a.mod-articles-category-title {
font-style: italic;
font-weight: normal;
text-decoration: none;
}
#header ul.menu li a:link, #header ul.menu li a:visited {
font-size: 17px;
font-weight: bold;
margin: 0;
padding: 0 10px;
text-decoration: none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 apr 2013 10:05
Geweldig, heeft gewerkt. Bedankt Astrid.
Zo eenvoudig kan het zijn eigenlijk.
Zo eenvoudig kan het zijn eigenlijk.
- TonGeul
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 apr 2013 10:32
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden