Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Gantry Framework - Rockettheme template
Gantry Framework - Rockettheme template
17 apr 2013 22:11
Tja, daar is die weer...
Ik snap weer eens ergens compleet niks van.
Ik ben een site aan het maken voor mijn vriendin haar fotografie ( www.MDG-Foto.nl ) En ik heb daarvoor een template gekocht. Nu is dat al een tijdje geleden en is die template boer inmiddels niet meer vindbaar op het internet en kan ik de template niet vinden op de website van Rockettheme.
Anyway. Op de eerder genoemde website vind ik het heel lastig om de achtergrond plaatjes aan te passen. Deze zouden komen uit een map \media\k2\items. Daar staan 2 mappen genaamd cache en src.
Nu kan ik laag of hoog springen en alles uit die mappen verwijderen en eigen foto's toevoegen (met andere namen) maar als ik dan op de site komt heb ik een witte achtergrond. Zet ik de originele (mannen) foto's terug dan doet hij het wel.
Prima, mijn eigen foto's er in gezet en de plaatjes hernoemd.. maar ik heb hier totaal geen grip op en kan ook helemaal niks vinden in een artikel of wat dan ook... Heeft iemand enig idee hoe ik op een goede wijze mijn eigen foto's er in kan zetten?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Roy
Ik snap weer eens ergens compleet niks van.
Ik ben een site aan het maken voor mijn vriendin haar fotografie ( www.MDG-Foto.nl ) En ik heb daarvoor een template gekocht. Nu is dat al een tijdje geleden en is die template boer inmiddels niet meer vindbaar op het internet en kan ik de template niet vinden op de website van Rockettheme.
Anyway. Op de eerder genoemde website vind ik het heel lastig om de achtergrond plaatjes aan te passen. Deze zouden komen uit een map \media\k2\items. Daar staan 2 mappen genaamd cache en src.
Nu kan ik laag of hoog springen en alles uit die mappen verwijderen en eigen foto's toevoegen (met andere namen) maar als ik dan op de site komt heb ik een witte achtergrond. Zet ik de originele (mannen) foto's terug dan doet hij het wel.
Prima, mijn eigen foto's er in gezet en de plaatjes hernoemd.. maar ik heb hier totaal geen grip op en kan ook helemaal niks vinden in een artikel of wat dan ook... Heeft iemand enig idee hoe ik op een goede wijze mijn eigen foto's er in kan zetten?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Roy
- ThaSySman
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 apr 2013 09:01
Ik ben zelf ook nog een noob met joomla maar wat ik gemerkt heb is dat je cache verwijderen in joomla nog wel eens de oplossing kan bieden. Het lijkt ook op een caching probleem moet ik zeggen. Kan het ook niet je browser zijn?
- kbloem
- Nieuw op Joomla!NL
18 apr 2013 10:13
Het is volgens mij geen originele Rockettheme template. Ik vermoed dat het een module of component is (of een combinatie van beiden) waar je dit in kan stellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 apr 2013 15:58
Hmm,
Op zich een goede opmerking, maar ik heb daar inmiddels ook al gezocht en kan echt helemaal niks vinden wat daar betrekking op heeft.
Ik snap er echt niet van, hoe bepaald die site nou welke achtergrond die gebruikt...
Je mag inloggen als je dat zou willen...
Op zich een goede opmerking, maar ik heb daar inmiddels ook al gezocht en kan echt helemaal niks vinden wat daar betrekking op heeft.
Ik snap er echt niet van, hoe bepaald die site nou welke achtergrond die gebruikt...
Je mag inloggen als je dat zou willen...
- ThaSySman
- Bekend met Joomla!NL
-
19 apr 2013 16:02
Stuur maar ff een pm. Ik ben wel nieuwsgierig geworden...........
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- ThaSySman
- Bekend met Joomla!NL
-
19 apr 2013 16:52
Helaas, ik had weer gelijk
K2 Categorie Slider staan nu 6 sliders in. Ik heb daar die zesde even toegevoegd en die zie je nu ook.
Wordt bepaald in module Slider op positie showcase-a.
K2 Categorie Slider staan nu 6 sliders in. Ik heb daar die zesde even toegevoegd en die zie je nu ook.
Wordt bepaald in module Slider op positie showcase-a.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
22 apr 2013 13:16
Zucht. Je hebt weer eens helemaal gelijk Astrid.
En ik maar zoeken naar een plek waar Joomla die cache bestanden aanspreekt. Nog steeds geen idee waar Joomla die bestanden vandaan tovert, maar goed. Het is voor elkaar
Helemaal tegek weer! Dankjewel!
En ik maar zoeken naar een plek waar Joomla die cache bestanden aanspreekt. Nog steeds geen idee waar Joomla die bestanden vandaan tovert, maar goed. Het is voor elkaar
Helemaal tegek weer! Dankjewel!
- ThaSySman
- Bekend met Joomla!NL
-
22 apr 2013 13:20
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.917 seconden