Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JInstaller: :Installeren: Kan geen XML instellingenbestand v
09 mei 2013 17:07
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op dit forum, en eigelijk ook helemaal nieuw in het Joomla-wereldje.
Sinds afgelopen week ben ik er een beetje mee aan het stoeien en vanochtend heb ik een mooie professionele template aangeschaft, samen met achterliggend CMS systeem. Althans, dat dacht ik.
Wanneer ik het wil installeren in Joomla, krijg ik de melding: JInstaller: :Installeren: Kan geen XML instellingenbestand vinden.
Bij mijn eerste pogingen gebruikte ik Joomla 3.x, deze heb ik inmiddels verwijderd en nu werk ik met Joomla 2.5.11. Wie kan mij helpen? Ik ben echt nog een beginner, maar baal er een beetje van dat ik er niet uitkom, ben er al uren mee aan het prutsen.. Alvast bedankt!
Ik ben nieuw hier op dit forum, en eigelijk ook helemaal nieuw in het Joomla-wereldje.
Sinds afgelopen week ben ik er een beetje mee aan het stoeien en vanochtend heb ik een mooie professionele template aangeschaft, samen met achterliggend CMS systeem. Althans, dat dacht ik.
Wanneer ik het wil installeren in Joomla, krijg ik de melding: JInstaller: :Installeren: Kan geen XML instellingenbestand vinden.
Bij mijn eerste pogingen gebruikte ik Joomla 3.x, deze heb ik inmiddels verwijderd en nu werk ik met Joomla 2.5.11. Wie kan mij helpen? Ik ben echt nog een beginner, maar baal er een beetje van dat ik er niet uitkom, ben er al uren mee aan het prutsen.. Alvast bedankt!
- thsjaki
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 mei 2013 17:40
Hallo thsjaki,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Controleer eens het volgende:
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Controleer eens het volgende:
- Je probeert een ZIP-bestand te installeren dat eerst nog uitgepakt moet worden.