Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost artikelen naast elkaar
artikelen naast elkaar
29 mei 2013 17:45
Dag
Ik heb alle oplossingen en suggesties gelezen die omtrent dit onderwerp gelezen en toegepast en toch loop het nog fout. Ik wil simpelweg op mijn homepage vanuit een topmenu twee speciale artikelen naast elkaar zetten.
Ik heb alle instellingen goed gezet (artikelopties/blogweergave) denk ik toch, en toch werkt het niet.
Een andere link zou 4 artikelen naast elkaar moeten plaatsen. Dat heb ik aangepast in het menu-item. Maar ook dat werkt niet. Ook met andere en basis-templates krijg ik het niet geklaard.
Ik moet dus iets fout doen maar ik weet niet wat. Weet er iemand een duidelijk handleiding of kan iemand mij een zicht geven op de in te stellen parameters?
Bedankt voor de hulp.
Ik heb alle oplossingen en suggesties gelezen die omtrent dit onderwerp gelezen en toegepast en toch loop het nog fout. Ik wil simpelweg op mijn homepage vanuit een topmenu twee speciale artikelen naast elkaar zetten.
Ik heb alle instellingen goed gezet (artikelopties/blogweergave) denk ik toch, en toch werkt het niet.
Een andere link zou 4 artikelen naast elkaar moeten plaatsen. Dat heb ik aangepast in het menu-item. Maar ook dat werkt niet. Ook met andere en basis-templates krijg ik het niet geklaard.
Ik moet dus iets fout doen maar ik weet niet wat. Weet er iemand een duidelijk handleiding of kan iemand mij een zicht geven op de in te stellen parameters?
Bedankt voor de hulp.
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
artikelen naast elkaar
29 mei 2013 20:44 - 29 mei 2013 20:45
Je moet inderdaad denken vanuit het menu-item Home.
Open dat menu-item eens en stel aan de rechterkant eens het volgende in:
Eventueel kun je Hoofdartikelen en intro-artikelen ook omdraaien, waardoor je twee artikelen toont met eventueel een Lees meer-regel eronder als je niet het hele artikel wil tonen.
Open dat menu-item eens en stel aan de rechterkant eens het volgende in:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Eventueel kun je Hoofdartikelen en intro-artikelen ook omdraaien, waardoor je twee artikelen toont met eventueel een Lees meer-regel eronder als je niet het hele artikel wil tonen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 08:43
Hi,
Bedankt voor het meedenken. Ik heb gezocht naar wat je voorstelt, maar bij de eigenschappen het menu-item home vind ik geen instellingen voor de blogweergave (zie printscreen in bijlage).
Ik heb deze instellingen dan maar toegepast in de blogweergave-instelligen (onder artikelen / opties / blogweergave) en het resultaat blijft hetzelfde.
Het feit dat ik dat niet kan toepassen om het home-menu item is misschien de oorzaak van mijn probleem?
Thanks
Wim
Bedankt voor het meedenken. Ik heb gezocht naar wat je voorstelt, maar bij de eigenschappen het menu-item home vind ik geen instellingen voor de blogweergave (zie printscreen in bijlage).
Ik heb deze instellingen dan maar toegepast in de blogweergave-instelligen (onder artikelen / opties / blogweergave) en het resultaat blijft hetzelfde.
Het feit dat ik dat niet kan toepassen om het home-menu item is misschien de oorzaak van mijn probleem?
Thanks
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 08:51
Die instellingen staan zo op je screendump, dus ik begrijp het even niet. En de layout van de parameters is idd iets anders als je gebruik maakt van menu-item speciale artikelen, maar de werking is hetzelfde.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 09:02
Klopt. Een ander menu-item is zo ingesteld maar ook dat werkt niet. Zie bijlage. Twee artikelen moeten weergegeven worden, maar dat gebeurt niet. (zie bijlage)
Ik vermoed dus dat er ergens een instelling verhinderd dat deze zo weergegeven worden, want het is met alle templates die geprobeerd heb hetzelfde probleem.
Bedankt voor de hulp, alvast.
Wim
Ik vermoed dus dat er ergens een instelling verhinderd dat deze zo weergegeven worden, want het is met alle templates die geprobeerd heb hetzelfde probleem.
Bedankt voor de hulp, alvast.
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 09:31
hallo heel misschien dat het iets te maken kan hebben met Categoriebeheer: Artikelen als je daar weer op knop opties klikt krijg je ook weer een instellings menu.
- Leen2012
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 10:28
Ook in de categorie opties vind ik niets wat die weergave in kolommen zou kunnen verhinderen. Ik heb het ingesteld zoals in uw optiesKnipsel.png maar ook dat doet het niet.
Bedankt voor uw reactie.
Wim
Bedankt voor uw reactie.
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 10:45
Hallo Wim mijn opties knipsel heb je ook geprobeerd of er iets veranderd als je volgorde kolomen van links naar rechts aanzet want in mijn knipsel stond die niet aangevinkt he
- Leen2012
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 11:20
Geen verandering te zien als ik deze optie inschakel .
Raar toch hoor. Het lijkt zo'n simpel probleem, maar zorgt toch voor flink wat vertraging. Ik heb het gevoel dat de oplossing ergens in een heel klein hoekje zit.
Raar toch hoor. Het lijkt zo'n simpel probleem, maar zorgt toch voor flink wat vertraging. Ik heb het gevoel dat de oplossing ergens in een heel klein hoekje zit.
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 11:22
Moet mijn template aan bepaalde voorwaarden voldoen? Ken er iemand zo'n template? Ik heb er ondertussen al verschillende uitgeprobeerd maar geen enkele geeft een resultaat.
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
artikelen naast elkaar
30 mei 2013 11:26
Handigste is altijd om te testen met de standaard Beez 20 of Beez 5. Zet anders je site eens zichtbaar, misschien dat iemand iets kan ontdekken. Menuparameters overrulen overige opties, dus wat je bij je menu-item instelt is leidend en dat staat goed bij jou.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 1.144 seconden