- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ruimte onderaan pagina
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 00:18Peter schreef : Vanavond eerder zag ik de witte "balk" onderaan ook in firefox. Later was die verdwenen. Kan het zijn dat je de browsercache eens moet legen?
Hoi Peter,
Ook geprobeerd maar blijf hem hier op de pc zien.. echt geen idee waar het hem aan kan liggen.
Wel apart dat het bij de een wel is en bij de ander niet, en dat het bij mij niet uit maakt welke browser ik ervoor gebruik.
- fgalmere
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 12:02Komt denk ik omdat je erg weinig content hebt op je pagina's. Ik heb even naar de demo van je template gekeken en daar is het niet zo, maar daar staat ook overal meer content.
Je zou het grotendeels kunnen ondervangen door dit toe te voegen aan je .css:
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 12:17Ga naar: /Joomla/templates/rt_chapelco/css-compiled/master-6df9f1d8fb0f2cbc4f39bdcafc70ad79.css en zoek de volgende code (regel 1 volgens firebug):
verwijder daar
- Peter
- Algemeen Moderator
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 12:55 - 29 jul 2013 12:55Astrid schreef : Ik zie het wel. Het is duidelijker op deze pagina overigens.
Komt denk ik omdat je erg weinig content hebt op je pagina's. Ik heb even naar de demo van je template gekeken en daar is het niet zo, maar daar staat ook overal meer content.
Je zou het grotendeels kunnen ondervangen door dit toe te voegen aan je .css:Code:.component-content { min-height: 700px; }
Hoi Astrid,
Welke .css moet ik hebben? Er staan er behoorlijk veel..
Peter schreef : Het zit hem volgens mij in het feit dat je zowel de breedte als de hoogte naar 100% van de browser "dwingt".
Ga naar: /Joomla/templates/rt_chapelco/css-compiled/master-6df9f1d8fb0f2cbc4f39bdcafc70ad79.css en zoek de volgende code (regel 1 volgens firebug):Code:.rt-showcase-bg { background-position: 50% 0; background-repeat: no-repeat; background-size: 100% auto; height: 100%; position: absolute; width: 100%; z-index: -1; }
verwijder daarCode:height:100%;
Heb dit geprobeerd, en de height: 100% verwijderd, opnieuw geüpload en geen verandering..
- fgalmere
- Joomla!NL ontdekker
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 13:05Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 13:12Denk dat ik het maar opgeef
- fgalmere
- Joomla!NL ontdekker
- Peter
- Algemeen Moderator
Ruimte onderaan pagina
29 jul 2013 13:28Peter schreef : Het lijkt nu goed te zijn.....
Kreeg in IE10 opeens op de homepage een heel stuk wit vlak onder mijn tekst, en daar sloot het blauwe gedeelte wel mooi aan. Maar in Chrome weer niet. Al met al, verspringt de boel steeds dus ik laat het er maar bij. Ga me nu druk maken om een oplossing voor mijn cadeaubonnen
- fgalmere
- Joomla!NL ontdekker