Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost artikelen toch zichtbaar wanneer gedepubliceerd of wachtrij
artikelen toch zichtbaar wanneer gedepubliceerd of wachtrij
02 mrt 2014 12:29
Wanneer een artikel gedepubliceerd is via datum, of als ik een artikel klaar zet om later te publiceren dan is het (soms) zichtbaar op de site terwijl dat niet de bedoeling is.
www.ilovezuidoost.nl/
een voorbeeld is nu te zien bij 'voorstelling in de flat kleiburg", is zesde artikel. Is verlopen maar toch nog zichtbaar. Had het hierna handmatig gedepubliceerd maar is toch nu met een soort achtergrond toch te zien. Heb het ook al eens gehad met iets wat naar de prullenbak was verplaatst.
Iemand een idee hoe dit kan en hoe op te lossen.
joomla 2.5.18 en JCE editor. Template Beez 2.0
www.ilovezuidoost.nl/
een voorbeeld is nu te zien bij 'voorstelling in de flat kleiburg", is zesde artikel. Is verlopen maar toch nog zichtbaar. Had het hierna handmatig gedepubliceerd maar is toch nu met een soort achtergrond toch te zien. Heb het ook al eens gehad met iets wat naar de prullenbak was verplaatst.
Iemand een idee hoe dit kan en hoe op te lossen.
joomla 2.5.18 en JCE editor. Template Beez 2.0
- bijlmer
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
02 mrt 2014 13:24
Hallo,
Ik vond hier ongeveer dezelfde vraag, als je niet ingelogd bent zie je ze dan ook? ( ik zie hem niet )
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige...liced-articles#82331
Ik vond hier ongeveer dezelfde vraag, als je niet ingelogd bent zie je ze dan ook? ( ik zie hem niet )
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige...liced-articles#82331
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
02 mrt 2014 15:35
dank voor je reactie, denk dat het met al/niet ingelogd zijn te maken heb, heb het ff gechekt op een tablet en daar zie ik het artikel inderdaad ook niet. Valt er iets te doen dat je het ook niet ziet als je wel ingelogd bent.
Ben kennelijk altijd ingelogd wanneer ik naar mijn homepage ga. Doe ik daar dan nog iets verkeerds?
dank
Hans
Ben kennelijk altijd ingelogd wanneer ik naar mijn homepage ga. Doe ik daar dan nog iets verkeerds?
dank
Hans
- bijlmer
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
02 mrt 2014 15:41
Jij weet het toch als super administrator ( dat je ze wel ziet ) maar je bezoekers zullen dus die artikelen niet zien.
Dan moet je jezelf niet automatisch inloggen, want dan zie jij ze ook niet of als je het wil checken dan even uitloggen.
Dan moet je jezelf niet automatisch inloggen, want dan zie jij ze ook niet of als je het wil checken dan even uitloggen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.622 seconden