Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module in lengte inkorten
Module in lengte inkorten
21 mrt 2014 22:49
Beste,
Ik had de vraag hoe je een module kan inkorten? Nu heb ik bijvoorbeeld op deze subdomain ( Klik hier )
Naast het logo de Lorem ipsum tekst staan in een module maar nu wou ik graag die module inkorten zodat het hier op gaat lijken:
Ik ben al wezen zoeken in de css maar kan zo snel niet vinden waar ik het zou moeten aanpassen
Ik had de vraag hoe je een module kan inkorten? Nu heb ik bijvoorbeeld op deze subdomain ( Klik hier )
Naast het logo de Lorem ipsum tekst staan in een module maar nu wou ik graag die module inkorten zodat het hier op gaat lijken:
Ik ben al wezen zoeken in de css maar kan zo snel niet vinden waar ik het zou moeten aanpassen
- dpjsites
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 mrt 2014 09:35 - 22 mrt 2014 09:40
#s5_banner op regel 369 van je template.css:
Tip:
Gebruik de developersfunctie van je Google Chrome of Firefox, druk bij een website op de F12 toets of rechtermuisknop op wat je wilt aanpassen en dan Element inspecteren
Je bekijkt dan de broncode en css, deze kun je aanpassen en direct het resultaat zien, als je de pagina vernieuwd zijn de wijzigingen weer weg.
Code:
#s5_banner {
padding-top:36px;
padding-right:32px;
color:#CCCCCC;
float: right;
}
Tip:
Gebruik de developersfunctie van je Google Chrome of Firefox, druk bij een website op de F12 toets of rechtermuisknop op wat je wilt aanpassen en dan Element inspecteren
Je bekijkt dan de broncode en css, deze kun je aanpassen en direct het resultaat zien, als je de pagina vernieuwd zijn de wijzigingen weer weg.
Kijk op
www.joomladocumenten.nl
voor handleidingen en documentaties over Joomla!
- n9iels
- Joomla!NL vriend(in)
-
22 mrt 2014 15:23 - 22 mrt 2014 15:25
oke en dan neem ik aan dat ik
daarvan het getal vergroten naar bijv 200px
maar enkel reageert die hier niet op. Moet ik een ander css commando intypen?
Edit Peter: Graag beter opletten (niet de eerste keer): Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
padding-right:32px;
maar enkel reageert die hier niet op. Moet ik een ander css commando intypen?
Edit Peter: Graag beter opletten (niet de eerste keer): Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- dpjsites
- Bekend met Joomla!NL
-
22 mrt 2014 15:31 - 22 mrt 2014 15:47
Never mind het was de code:
bedankt voor de support!
Edit Peter: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
text-align: right;
bedankt voor de support!
Edit Peter: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- dpjsites
- Bekend met Joomla!NL
-
22 mrt 2014 19:31
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden