Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Opmaak beheergedeelte weg
Opmaak beheergedeelte weg
04 apr 2014 22:04
Heb de methode uitgevoerd, maar de backend ziet er helaas nog steeds beroerd uit. Zonder opmaak dus. Heeft het zin jullie mee te kunnen laten kijken in de backend/FTP of dat wat nodig is?
- bramboek
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 apr 2014 14:29
Het lijkt me vreemd, maar het kan toch zijn dat er een rechten of eigenaarsprobleem is op je site. Heb je wel gecontroleerd of de bestanden die de foutmelding geven ook daadwerkelijk overschreven zijn (kijk naar de datum). Voor zover ik weet kan je, als bijvoorbeeld Apache eigenaar is, ook de rechten niet aanpassen en je geeft aan dat je dat wel kon. Dus het blijft een vreemd verhaal.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 apr 2014 16:37
Zie bijgevoegde printscreen van de FTP. De bestanden zijn inderdaad gewoon overschreven gisteravond, alhoewel de wijzigingsdatum van de map waarin de bestanden zich bevinden (/administrator/templates/bluestork/css) verder terug in het verleden ligt (31-3-2014). Ik weet niet of dat ertoe doet of niet, maar toch even ter info.
Overigens zie je in de printscreen ook de toegewezen rechten, en volgens mij is daar niets mis mee...
Overigens zie je in de printscreen ook de toegewezen rechten, en volgens mij is daar niets mis mee...
- bramboek
- Nieuw op Joomla!NL
05 apr 2014 16:38 - 05 apr 2014 16:52
Sorry, hier dus de bijlage met de printscreens
.
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
.
- bramboek
- Nieuw op Joomla!NL
05 apr 2014 17:07
Heb je toevallig ergens een .htaccess bestand staan? Staan er ergens in je administrator map rechten niet goed?
Deze zou namelijk ook moeten werken en geeft ook een foutmelding.
Deze zou namelijk ook moeten werken en geeft ook een foutmelding.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
05 apr 2014 19:28
Zie in bijlage een printscreen van de rootmap met bestanden. .HTAccess staat ertussen, kun je hier iets mee?
De Administrator-map ga ik voor de zekerheid nog doorkijken op zoek naar verkeerde permissies. Moet ik ook hier in alle gevallen het principe 755 voor mappen en 644 voor bestanden hanteren?
De Administrator-map ga ik voor de zekerheid nog doorkijken op zoek naar verkeerde permissies. Moet ik ook hier in alle gevallen het principe 755 voor mappen en 644 voor bestanden hanteren?
- bramboek
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2014 09:04
Je moet in je administratormap kijken of er een .htaccess staat. Je kunt ook nog even de inhoud van je .htacces bestand dat je in je screendump laat ziet vergelijken met een standaard Joomla htaccess.txt.
En inderdaad: mappen 755 en bestanden 644.
En inderdaad: mappen 755 en bestanden 644.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
07 apr 2014 09:48
In de administrator map staan in twee submappen twee .htaccess bestanden, beide met rechten 644. Zie bijlage voor de specifieke locaties.
Ik heb het .HTAccess.txt bestand in de root vergeleken met het standaard .HTAccess.txt bestand en daar zitten geen verschillen in.
Ik heb het .HTAccess.txt bestand in de root vergeleken met het standaard .HTAccess.txt bestand en daar zitten geen verschillen in.
- bramboek
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2014 11:53
het gaat om een htaccess bestand in de root van je website, dus niet binnen een extensiefolder...
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
- Jheroen
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
07 apr 2014 12:03
Dan is het antwoord op de eerste vraag in het laatste bericht van Astrid dat er in de map administrator geen .htaccess bestand staat.
En het .htaccess.txt bestand in de rootmap ziet er hetzelfde uit als de standaard .htaccess.txt van Joomla.
En het .htaccess.txt bestand in de rootmap ziet er hetzelfde uit als de standaard .htaccess.txt van Joomla.
- bramboek
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2014 12:11
Ja, maar ziet het .htaccess bestand in de rootmap er ook hetzelfde uit als het htaccess.txt bestand in de rootmap?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.840 seconden