Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan deze layout ook in virteumart opgezet worden?
06 mei 2014 17:30 - 06 mei 2014 17:38
Ik ben bezig met het opbouwen van een site en shop maar ik krijg het niet zo als ik wil.
Ik wil graag eenzelfde opzet als dit;
www.manutan.nl/p-MIG443942/beschermende-...tString=&viewSize=30
Dus 1x een uitgebreide artikel omschrijving
En daaronder de verschillende artikelen en uitvoeringen met direct een add to cart button erbij (dit is mij inmiddels gelukt om toe te voegen in het categorie overzicht)
Ik had gehoopt deze opzet te kunnen bereiken via instellingen in VM zelf maar ik ben bang dat het niet zo makkelijk is en dat er wat aangepast moet worden in de php of css bestanden.
Alleen zo ver reikt mijn kennis (nog) niet.
Een van redenen waarom ik dit graag wil aanpassen is dat ik het niet mooi vind dat als je bv 10 artikelvarianten hebt je dan ook 10x dezefde (grote) tumbnail afbeelding te zien krijgt (een extra kleine afbeelding bij de artikel varianten vind ik ook netter)
Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is.
Ik wil graag eenzelfde opzet als dit;
www.manutan.nl/p-MIG443942/beschermende-...tString=&viewSize=30
Dus 1x een uitgebreide artikel omschrijving
En daaronder de verschillende artikelen en uitvoeringen met direct een add to cart button erbij (dit is mij inmiddels gelukt om toe te voegen in het categorie overzicht)
Ik had gehoopt deze opzet te kunnen bereiken via instellingen in VM zelf maar ik ben bang dat het niet zo makkelijk is en dat er wat aangepast moet worden in de php of css bestanden.
Alleen zo ver reikt mijn kennis (nog) niet.
Een van redenen waarom ik dit graag wil aanpassen is dat ik het niet mooi vind dat als je bv 10 artikelvarianten hebt je dan ook 10x dezefde (grote) tumbnail afbeelding te zien krijgt (een extra kleine afbeelding bij de artikel varianten vind ik ook netter)
Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is.
Joomla versie, 3.8.1
PHP versie 7.0
HikaShop Business: 3.2.0
PHP versie 7.0
- Tap
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
08 mei 2014 16:54
Waarschijnlijk is hetgeen ik graag wil dus niet zo makkelijk te maken.
Ik kan ook nergens een template vinden van virteumart die een soort gelijke opzet heeft mocht iemand weten waar ik die wel kan vinden...
Of...misschien is er iemand die de eerder genoemde layout kan maken in virtuemart?
Ook als iemand het tegen betaling wil doen hoor ik dat graag (in een pm)
Alvast bedankt!
Ik kan ook nergens een template vinden van virteumart die een soort gelijke opzet heeft mocht iemand weten waar ik die wel kan vinden...
Of...misschien is er iemand die de eerder genoemde layout kan maken in virtuemart?
Ook als iemand het tegen betaling wil doen hoor ik dat graag (in een pm)
Alvast bedankt!
Joomla versie, 3.8.1
PHP versie 7.0
PHP versie 7.0
- Tap
- Joomla!NL ontdekker
08 mei 2014 20:25
Er is heel veel mogelijk met kant-en-klare templates, bijvoorbeeld
hier
Je kunt ook zelf aan de gang met zogenaamde template overrides (output) waarbij je overrides plaatst in je Joomla template in de map /html/com_virtuemart/...
Je kunt ook zelf aan de gang met zogenaamde template overrides (output) waarbij je overrides plaatst in je Joomla template in de map /html/com_virtuemart/...
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
12 mei 2014 11:55 - 12 mei 2014 12:11
Hoi AnneM,
Bedankt voor je reacties een van de kant en klare templates gebruik ik momenteel ook.
Helaas is het aanpassen niet zo makkelijk maar dat is wel waar ik mij even verder in ga verdiepen momenteel.
Omdat er voor de rest geen reactie zijn gekomen gooi ik dit draadje op slot.
Mvg Tap
Edit Astrid: Ik heb je opgelost uit de titel gehaald omdat je probleem niet opgelost is. Lees s.v.p. onze helpsectie m.b.t. het gebruik van de knop.
Bedankt voor je reacties een van de kant en klare templates gebruik ik momenteel ook.
Helaas is het aanpassen niet zo makkelijk maar dat is wel waar ik mij even verder in ga verdiepen momenteel.
Omdat er voor de rest geen reactie zijn gekomen gooi ik dit draadje op slot.
Mvg Tap
Edit Astrid: Ik heb je opgelost uit de titel gehaald omdat je probleem niet opgelost is. Lees s.v.p. onze helpsectie m.b.t. het gebruik van de knop.
Joomla versie, 3.8.1
PHP versie 7.0
PHP versie 7.0
- Tap
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.739 seconden