Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verwijzingsbeheer
Verwijzingsbeheer
26 jan 2012 08:55
Goede morgen,
Alhoewel dit gedeelte speciaal voor 2.5 is staat het component verwijzingsbeheer ook op vorige versies. Hierover heb ik een vraag. Simpel gezegd, wat moet ik hiermee? In best wel korte tijd heb ik al 22 pagina's vol. En als ik sommige links controleer werken ze prima. Dus niet elke link lijdt tot een 404 pagina. Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik hiermee moet omgaan?
Vriendelijke groeten, Maarten
Alhoewel dit gedeelte speciaal voor 2.5 is staat het component verwijzingsbeheer ook op vorige versies. Hierover heb ik een vraag. Simpel gezegd, wat moet ik hiermee? In best wel korte tijd heb ik al 22 pagina's vol. En als ik sommige links controleer werken ze prima. Dus niet elke link lijdt tot een 404 pagina. Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik hiermee moet omgaan?
Vriendelijke groeten, Maarten
- quantz
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Verwijzingsbeheer
26 jan 2012 15:58
weet niet of je volgende al gedaan hebt toevallig?
htaccess.txt bestand hernoemen naar .htaccess in de root van je Joomla directory.
htaccess.txt bestand hernoemen naar .htaccess in de root van je Joomla directory.
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Verwijzingsbeheer
26 jan 2012 16:03
Nee mijn provider heeft/wil geen .htacces bestand dus die heb ik niet. Ik maak gebruik van een ini-bestand. Maar wat heeft dit alles met verwijzingsbeheer te maken?
Groetjes, Maarten
Groetjes, Maarten
- quantz
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Verwijzingsbeheer
26 jan 2012 21:47
bij mij zat daar de fout in het begin ook, dus vandaar dat ik het aanhaal
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden