Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Captcha in joomla?
Captcha in joomla?
21 feb 2012 16:09
Ik heb diverse joomla installaties (gedaan met installatron) ge-update inmiddels tot versie 2.5.1. Daar zou Captcha in moeten zitten maar die ontbreekt in al mijn websites.
Als ik bij algemene instellingen kijk wordt bij standaard captcha alleen -niets geselecteerd- weergegeven. Ook bij de plugins vind ik niets terug??
Iemand een idee hoe dat in elkaar zit? Kan ik de standaard plugin die bij joomla hoort alsnog ergens downloaden?
Als ik bij algemene instellingen kijk wordt bij standaard captcha alleen -niets geselecteerd- weergegeven. Ook bij de plugins vind ik niets terug??
Iemand een idee hoe dat in elkaar zit? Kan ik de standaard plugin die bij joomla hoort alsnog ergens downloaden?
- Ineke_vg
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Captcha in joomla?
21 feb 2012 16:19
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je al even gekeken onder extensiebeheer en klik op ontdekken.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je al even gekeken onder extensiebeheer en klik op ontdekken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Captcha in joomla?
21 feb 2012 16:29
Bedankt voor je welkom!
Daar heb ik idd al gekeken! Ook al het e.e.a. geprobeerd te googelen maar ik kwam er niet uit???
Daar heb ik idd al gekeken! Ook al het e.e.a. geprobeerd te googelen maar ik kwam er niet uit???
- Ineke_vg
- Joomla!NL ontdekker
-
Captcha in joomla?
21 feb 2012 16:35
Vreemd,
Of het moet mis gegaan zijn via installatron.
Onderstaande laat zien waar hij staat.
Of het moet mis gegaan zijn via installatron.
Onderstaande laat zien waar hij staat.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Captcha in joomla?
21 feb 2012 17:18
Ja, waarschijnlijk toch iets mis met installatron. Al die installaties missen die plugin, terwijl ik hem wél terug zie in de paar websites die ik onlangs met jupgrade heb gemigreerd (andere installatie dus)
Maar wat nu te doen? Misschien toch maar even naar het installatron forum?
Maar wat nu te doen? Misschien toch maar even naar het installatron forum?
- Ineke_vg
- Joomla!NL ontdekker
-
Captcha in joomla?
21 feb 2012 18:16
Zet even via ftp een compleet 2.5.1 pakket over naar je server (zonder map installation) en klik dan in backend op tabblad ontdekken bij extensiebeheer. Grote kans dat hij hem dan wel ziet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Captcha in joomla?
22 feb 2012 09:57
Ik heb een compleet pakket ge-upload maar het maakt geen verschil. Geen captcha in de plugin lijst ?!?
Nog even bij de andere sites gekeken, waar ik nog geen vers pakket heb ge-upload en wat zie ik, captcha staat wél in de map met plugins??? Op de één of andere manier wordt hij niet gezien of geregistreerd. Weet iemand hoe ik het kan aanpakken dat de backend van joomla hem ook gaat zien?
Nog even bij de andere sites gekeken, waar ik nog geen vers pakket heb ge-upload en wat zie ik, captcha staat wél in de map met plugins??? Op de één of andere manier wordt hij niet gezien of geregistreerd. Weet iemand hoe ik het kan aanpakken dat de backend van joomla hem ook gaat zien?
- Ineke_vg
- Joomla!NL ontdekker
-
Captcha in joomla?
22 feb 2012 10:17
Heb je bij ontdekken ook op de blauwe knop ontdekken bovenaan geklikt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Captcha in joomla?
22 feb 2012 10:40
Ik was wel naar ontdekken geweest, daar had Jelle me al op gewezen, maar ik weet niet meer of ik ook op de blauwe knop had geklikt. Hij gaf gisteren aan dat er niets ontdekt was.
Na het klikken op de blauwe knop kwam er idd het e.e.a. tevoorschijn waaronder CAPTCHA.
Bedankt voor de hulp!!
Na het klikken op de blauwe knop kwam er idd het e.e.a. tevoorschijn waaronder CAPTCHA.
Bedankt voor de hulp!!
- Ineke_vg
- Joomla!NL ontdekker
-
Captcha in joomla?
22 feb 2012 10:53
Fijn dat het nu wel werkt. Bestandje is waarschijnlijk op een of andere vreemde manier niet meegekomen met de installatie, dus vandaar dat ontdekken in eerste instantie niet werkte. Door alle mappen en bestanden nog een keer over te zetten had je de juiste map/het juiste bestandje en kon het nu wel "ontdekt" worden.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.719 seconden