Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Vraagje over registreren (ACL)

23 feb 2012 19:07
Ik wil een groep gebruikers (ongeveer 60) toegang geven tot een afgeschermd deel van een website. Het toegangsniveau is niet hoog en wat mij betreft mag iedereen met dezelfde combinatie gebruikersnaam/wachtwoord toegang krijgen.

Kan Joomla dit aan of gaat de database/server/programma protesteren als er meerdere gebruikers onder dezelfde naam inloggen ?
  • pzaal
  • pzaal's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

23 feb 2012 19:14
Hallo pzaal,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Een aantal gaat wel lukken, maar als het er veel worden weet ik eerlijk gezegd het antwoord niet.
Maar waarom niet gewoon gebruikers aanmaken met eigen gebruikersnamen en wachtwoorden. Wel zo netjes toch?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

23 feb 2012 20:01
Astrid,

Bedankt voor het antwoord.

Op zich helemaal mee eens.

In dit geval gaat het om een bedrijf(je) dat een deel van de website inricht voor komende EK-voetbal evenementen. Ze gaan van alles rondom het EK organiseren, maar willen dit op de website afgeschermd houden (vooral ook omdat het vooral leuk is en niet zo zakelijk). Dus een 'gewone' bezoeker merkt niets en de ingelogde bezoekers krijgen een speciaal EK deel voorgeschoteld (aparte template, andere category, andere modules enz.). Men wil gewoon een mogelijkheid hebben dat een verkoper een klant uitnodigt om het afgeschermde deel te bezoeken en geen 'gedoe' met registeren enzo. Het aantal dat ik opgaf is een indicatie, maar het zouden er ook 80 kunnen worden.

Vandaar de vraag.

Groet, Paul Zaal
  • pzaal
  • pzaal's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.613 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie