Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fout met instaleren van Phoca Gallery Taalbestanden
23 feb 2012 20:30
Ik heb geprobeerd om het NL taalbestand van Phoca Gallery te instaleren. Dit is niet gelukt. Vervolgens geprobeerd om via beheer de engelstalige Phoca te deinstaleren om vervolgens com_phocagallery_v2.8.0-dutch weer te instaleren. Helaas zover ben ik niet gekomen. Er verschijnt telkens de onderstaande error. Ik kan niet meer deinstaleren en ook niet meer instaleren.
Fatal error: Cannot make static method JLoader::import() non static in class PhocaGalleryLoader in /home/deb43829/domains/deontmoetingkloosterveen.nl/public_html/administrator/components/com_phocagallery/libraries/loader.php on line 75
Wie kan mij helpen.
Fatal error: Cannot make static method JLoader::import() non static in class PhocaGalleryLoader in /home/deb43829/domains/deontmoetingkloosterveen.nl/public_html/administrator/components/com_phocagallery/libraries/loader.php on line 75
Wie kan mij helpen.
- JanKJomL
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- JanKJomL
- Bekend met Joomla!NL
24 feb 2012 17:11
Hallo,
Wil je de oplossing delen?
Of heb je de taalbestanden via FTP over gezet?
Wil je de oplossing delen?
Of heb je de taalbestanden via FTP over gezet?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
24 feb 2012 19:24
De oplossing was als volgt. Ik had een oud bestand met NL van Phoca Gallery gevonden (2.8 oid). Er stond reeds een versie 3.1.4 op. Deze kon ik niet overschrijven. De oplossing was; opnieuw 3.1.4. instaleren en daar het NL taalbestand bij zoeken (nl-NL.com_phocagallery-j25) deze laat zich wel goed combineren met Phoca Gallery 3.1.4.
- JanKJomL
- Bekend met Joomla!NL
24 feb 2012 19:27
Oké,
Hartstikke goed!
En bedankt voor het terugkoppelen.
Hartstikke goed!
En bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden