Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
kan niet meer inloggen
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 12:25
oke is dit simpel om daar te komen? ik zou nl niet weten hoe. zal ik anders alles eraf gooien en joomla opnieuw installeren of is dat zonde van mn tijd. Ik was al best ver...
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 12:34
Lijkt me zonde van je tijd voor het aanpassen van 1 getalletje. Je hebt als het goed is toegang tot een controlepaneel van je hoster en via dat paneel moet je naar je database kunnen. Als je aangeeft bij wie je je site host, dan is er misschien wel een lid die je wat gedetailleerder kan zeggen hoe het bij jou werkt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 13:01
ben ondertussen in de database. zie een berg bestanden, zie bijlage.
enig idee waar ik nou moet zoeken naar de juiste tabel? plugin names zie ik een hele rij bestanden
of bij recente tabellen? heb de voorbeelden bijgevoegd. Volgens mij ben ik niet ver weg van de oplossing nu nog juiste tabel vinden....
enig idee waar ik nou moet zoeken naar de juiste tabel? plugin names zie ik een hele rij bestanden
of bij recente tabellen? heb de voorbeelden bijgevoegd. Volgens mij ben ik niet ver weg van de oplossing nu nog juiste tabel vinden....
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 13:13
sorry hoor, ben je me al zat ....
ik heb ondertussen volgens mij de juiste bestand gevonden en alles op 1 gezet. ik zag ook nog een user daar heb iknog niks aan veranderd maar in de bijlage zie je welke op 0 staan en welke op 1.
ik kan er nog steeds niet in, dit is de stand tot nu toe. Bijna wanhopig.
ik heb ondertussen volgens mij de juiste bestand gevonden en alles op 1 gezet. ik zag ook nog een user daar heb iknog niks aan veranderd maar in de bijlage zie je welke op 0 staan en welke op 1.
ik kan er nog steeds niet in, dit is de stand tot nu toe. Bijna wanhopig.
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 13:17 - 11 mei 2013 13:19
Hallo,
Invullen zo als op het plaatje van Astrid!
Heb je de cache van je browser ook even geleegd? ( geschiedenis/cookies )
Probeer het daarna eens weer.
Invullen zo als op het plaatje van Astrid!
Heb je de cache van je browser ook even geleegd? ( geschiedenis/cookies )
Probeer het daarna eens weer.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 13:33
Nou Jelle, dank voor je aanwijzingen ...maar ik word er nog niet blij van.
ik heb t zo ingevuld. is nu volgens mij zelfde als Astrid, gmail en ldap hoef ik toch niet aan te passen?
doet nog steeds niet cache geleegd..
als ik joomla eraf haal en opnieuw installeer, zonde maar is probleem dan opgelost? En wat heb ik nou in de back end fout gedaan om volgende keer te voorkomen?
ik heb t zo ingevuld. is nu volgens mij zelfde als Astrid, gmail en ldap hoef ik toch niet aan te passen?
doet nog steeds niet cache geleegd..
als ik joomla eraf haal en opnieuw installeer, zonde maar is probleem dan opgelost? En wat heb ik nou in de back end fout gedaan om volgende keer te voorkomen?
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 13:52
Je moet alleen aanpassen wat Astrid liet zien.
Het probleem is dat je inhaakt op een oude topic en eigenlijk weten we niet wat jij hebt aangepast in de backend.
En als je die op 1 hebt gezet zou het moeten werken, dus wat heb je nog meer gedaan?
Het probleem is dat je inhaakt op een oude topic en eigenlijk weten we niet wat jij hebt aangepast in de backend.
En als je die op 1 hebt gezet zou het moeten werken, dus wat heb je nog meer gedaan?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 13:57
Wist ik het maar....ik heb gisteravond het een en ander niet actief gezet in de back end. ik dacht eea op te schonen van de voorbeeld bestanden. het gekke is dat ik gewoon door kon werken. En nu vanmorgen opnieuw inloggen en krijg ik dezelfde melding over authenticatie.
Ik heb nu alles eraf gegooid en ga zo opnieuw installeren, hopen dat t goed komt vandaag. Moet vandaag klaar..
Bedankt voor je support zover. Ik dacht dat ik alles zoals Astrid had ingevuld.
Sluit deze topic dus maar wat mij betreft.
thx
Ik heb nu alles eraf gegooid en ga zo opnieuw installeren, hopen dat t goed komt vandaag. Moet vandaag klaar..
Bedankt voor je support zover. Ik dacht dat ik alles zoals Astrid had ingevuld.
Sluit deze topic dus maar wat mij betreft.
thx
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
kan niet meer inloggen
11 mei 2013 14:03
Oké,
Jammer dat je het niet precies weet en dan is het natuurlijk moeilijk te achterhalen.
Ook even belangrijk is dat je een backup maakt als je veranderingen maakt in de backend.
Mochten er nog vragen komen ben je altijd welkom!
suc6
Jammer dat je het niet precies weet en dan is het natuurlijk moeilijk te achterhalen.
Ook even belangrijk is dat je een backup maakt als je veranderingen maakt in de backend.
Mochten er nog vragen komen ben je altijd welkom!
suc6
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.879 seconden