Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inloggen gebruiker
Inloggen gebruiker
27 feb 2012 18:18
Een simpele of misschien erg lastige vraag.
Ik heb 3 groepen aangemaakt “Bestuur, Vrijwilliger en Bewoner”
Elke groep heeft zijn eigen persoonlijke inlog gegevens.
Dat werkt goed, alleen zie je op de website 3x een inlogframe, en zij hebben alleen toegang tot het bekijken van hun eigen artikelen.
Via HotlogIn is het nog gekker dan heeft plotseling iedere groep na inloggen toegang tot het bekijken van elkaars artikelen.
Ik kom er niet meer uit
Wat doe ik Fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 3 groepen aangemaakt “Bestuur, Vrijwilliger en Bewoner”
Elke groep heeft zijn eigen persoonlijke inlog gegevens.
Dat werkt goed, alleen zie je op de website 3x een inlogframe, en zij hebben alleen toegang tot het bekijken van hun eigen artikelen.
Via HotlogIn is het nog gekker dan heeft plotseling iedere groep na inloggen toegang tot het bekijken van elkaars artikelen.
Ik kom er niet meer uit
Wat doe ik Fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Cor
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Inloggen gebruiker
27 feb 2012 20:34
Hallo cor,
Bekijk deze handleidingen even:
www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek...leden-gedeelte-maken
www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek...voor-leden-weergeven
Controleer ook even of er toevallig niet 3 login modules zijn, want je zegt zelf dat het loginformulier 3x wordt weergeven.
Succes!
n9iels
Bekijk deze handleidingen even:
www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek...leden-gedeelte-maken
www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek...voor-leden-weergeven
Controleer ook even of er toevallig niet 3 login modules zijn, want je zegt zelf dat het loginformulier 3x wordt weergeven.
Succes!
n9iels
Kijk op
www.joomladocumenten.nl
voor handleidingen en documentaties over Joomla!
- n9iels
- Joomla!NL vriend(in)
-
Inloggen gebruiker
28 feb 2012 08:40
Als eerste bedankt voor de snelle reactie.
De site is nog in ontwikkeling en staat nu nog op localhost.
De 3 groepen die ik heb aangemaakt zijn “Bestuur, Vrijwilliger en Bewoner”. (zie fig_1)
Elke groep heeft zijn eigen persoonlijke inlog gegevens en krijgt toegang tot een stukje extra navigatie menu.
Dat werkt goed, alleen zie je op de website 3x een inlogframe, en zij hebben alleen toegang tot extra navigatiemenu voor hun groep. (zie fig_2)
Via HotlogIn is het nog gekker dan heeft plotseling iedere groep na inloggen toegang tot alle navigatimenu's. (zie fig_3)
In fig_4 & fig_5 is een overzicht te zien van mijn geknutsel.
Eigenlijk wil ik maar 1 inlogframe voor de 3 gebruikersgroepen.
Grt Cor
De site is nog in ontwikkeling en staat nu nog op localhost.
De 3 groepen die ik heb aangemaakt zijn “Bestuur, Vrijwilliger en Bewoner”. (zie fig_1)
Elke groep heeft zijn eigen persoonlijke inlog gegevens en krijgt toegang tot een stukje extra navigatie menu.
Dat werkt goed, alleen zie je op de website 3x een inlogframe, en zij hebben alleen toegang tot extra navigatiemenu voor hun groep. (zie fig_2)
Via HotlogIn is het nog gekker dan heeft plotseling iedere groep na inloggen toegang tot alle navigatimenu's. (zie fig_3)
In fig_4 & fig_5 is een overzicht te zien van mijn geknutsel.
Eigenlijk wil ik maar 1 inlogframe voor de 3 gebruikersgroepen.
Grt Cor
- Cor
- Nieuw op Joomla!NL
Inloggen gebruiker
28 feb 2012 10:32
Hallo Cor,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Begin eens met er twee te verwijderen en kijk dan eens of er nog iets vreemds gebeurt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Uit je afbeeldingen blijkt dus idd dat je drie inlogmodules hebt. Dus dat is sowieso niet goed.Controleer ook even of er toevallig niet 3 login modules zijn, want je zegt zelf dat het loginformulier 3x wordt weergeven.
Begin eens met er twee te verwijderen en kijk dan eens of er nog iets vreemds gebeurt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inloggen gebruiker
10 mrt 2012 13:09
Ik kom er nog steeds niet uit.
Ik gebruik nu 1 inlog module.
Ik heb 3 gebruikersgroepen die ik selectief toegang wil geven tot een deel in het navigatie menu.
In menubeheer heb ik drie verschillende menu's voor deze gebruikers.
Vraag: Kan ik voor elke groep apart toegang geven tot maar 1 extra deel van het menu.
Ik gebruik Joomla 2.5
Mijn Site staat alleen nog locall.
Als bijlage wat ik eigenlijk niet wil
Groet Cor
Ik gebruik nu 1 inlog module.
Ik heb 3 gebruikersgroepen die ik selectief toegang wil geven tot een deel in het navigatie menu.
In menubeheer heb ik drie verschillende menu's voor deze gebruikers.
Vraag: Kan ik voor elke groep apart toegang geven tot maar 1 extra deel van het menu.
Ik gebruik Joomla 2.5
Mijn Site staat alleen nog locall.
Als bijlage wat ik eigenlijk niet wil
Groet Cor
- Cor
- Nieuw op Joomla!NL
Inloggen gebruiker
10 mrt 2012 15:03
Dan moet je dat aangeven bij of je menu-module of bij je menu-items. Kan zo niet zien hoe je menu precies in elkaar zit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Inloggen gebruiker
17 mrt 2012 13:47
Voor ik verder ga met dit onderwerp wil ik graag eerst weten of ik met meerdere groepen bijvoorbeeld 3 of meer voor elke individuele groep toegang kan geven tot een deel van het navigatie menu behorende bij deze groep via login.
Voor elke groep heb ik een nieuw menu aangemaakt.
Voor elke groep heb ik een nieuw menu aangemaakt.
- Cor
- Nieuw op Joomla!NL
Inloggen gebruiker
19 mrt 2012 13:51
Ja dat kan. Is hierboven ook al aangegeven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden