Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Extensiebeheer: Beheren werkt niet
05 mrt 2012 17:30
LS.,
Tot een half uur geleden werkte mijn lokaal draaiende site (movamp) prima. Ik heb niets gewijzigd, maar als ik nu in de backend naar Extensiebeheer: Beheren ga reageert de site niet en krijg ik een melding "de webpagina kan niet worden weergegeven". De rest van de front- en backend werkt prima.
De pagina die aangeroepen wordt is: index.php?option=com_installer&view=manage
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer werkend kan krijgen?
Groeten,
Hans
Tot een half uur geleden werkte mijn lokaal draaiende site (movamp) prima. Ik heb niets gewijzigd, maar als ik nu in de backend naar Extensiebeheer: Beheren ga reageert de site niet en krijg ik een melding "de webpagina kan niet worden weergegeven". De rest van de front- en backend werkt prima.
De pagina die aangeroepen wordt is: index.php?option=com_installer&view=manage
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer werkend kan krijgen?
Groeten,
Hans
- pinobird
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
05 mrt 2012 17:36
Als je heel veel extensies hebt geinstalleerd kan het zijn dat het een time out is. Maar verder zou ik niet weten wat het zou kunnen veroorzaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 mrt 2012 18:09
Wat kan ik doen on lokaal (movamp) de timeout te vermijden?
kan het zijn dat een bestand corrupt geraakt is op de externe hdd? Kan ik 2.5 er gewoon overeen kopieren?
kan het zijn dat een bestand corrupt geraakt is op de externe hdd? Kan ik 2.5 er gewoon overeen kopieren?
- pinobird
- Joomla!NL ontdekker
05 mrt 2012 18:12
movamp ken ik niet, maar je kunt altijd proberen om een installatiepakket zonder de map installation over te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- pinobird
- Joomla!NL ontdekker
07 mrt 2012 12:22
Uiteindelijk is het gelukt. Bleek te liggen aan een blijkbaar niet goed gebouwde 2.5 template die ik geinstalleerd had. Handmatige verwijdering van de template en het verwijderen van de vermeldingen in de database losten het probleem op.
Bedankt voor het meedenken.
Hans
Bedankt voor het meedenken.
Hans
- pinobird
- Joomla!NL ontdekker
07 mrt 2012 12:33
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden