Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Bedankpagina na activatie email

12 mrt 2012 23:02
Hallo,

Ik heb een vraag over System-Message of instellen van bedankpagina na activatie email.

In Joomla maak ik landingspagina's en elke pagina / menu heeft een custom design en bevat een module met content en formulier. Dit is een Rsform!pro formulier.

Als de de form is ingevuld dan krijgen ze een activatielink en via deze link komen ze uit op een bevestigingspagina, die ik speciaal gemaakt hebt. Dit zou het zelfde design zijn, alleen met nu ook de tekst: "Bedankt voor je inschrijving".

De pagina met formulier: HIER en de bestigingspagina komt uit op dit menu-item: HIER

In de index.php van mijn template heb ik
Code:
<jdoc:include type="message" />
toegevoegd (weet niet of dit iets met System-Message te maken heeft), maar ik heb absoluut geen idee waarom de activatielink specifiek naar deze pagina linked..en geen andere menu-item?

Nu wil ik meerdere landingspagina's en dus ook meerdere custom bevestigingspagina's.

Hoop dat iemand my hierbij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Alex
  • pardon3000
  • pardon3000's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

14 mrt 2012 09:48
Die toevoeging in je index.php gaat iig niks doen. Ik ken de component niet, maar vermoed dat je daar echt wel per formulier iets in kunt stellen van een bedankpagina. Dat zou dan ook je url moeten worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.619 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie