Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
iframe neemt taal / ip informatie niet mee
24 mrt 2012 14:41
Joomla 2.5.3
Beste Allemaal,
Ik gebruik een iframe om een site weer te geven in een sitepagina, tot zo ver niet moeilijk.
Maar als ik deze sit via de browser rechtstreeks benader herkent hijdat ikuit Nederland kom, en geeft de juiste taal weer.
Nu wil ik deze gebruiken binnen mijn site, helaas moet ik dan eerste taal kiezen, weet iemand hoe ik dit in de iframe kan laten opnemen en hij ook in de taal van degene staat die de site bezoek ?
Mijn site :
www.grassere.nl/Peugeot-instructieboekjes.html
Het origineel:
public.servicebox.peugeot.com/ddb/
Daarnaast wordt het iframe niet netjes op mijn site getoont, niet gecentreerd en loopt buiten de breedte, is dat aan te passen ?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groet Ed
Beste Allemaal,
Ik gebruik een iframe om een site weer te geven in een sitepagina, tot zo ver niet moeilijk.
Maar als ik deze sit via de browser rechtstreeks benader herkent hijdat ikuit Nederland kom, en geeft de juiste taal weer.
Nu wil ik deze gebruiken binnen mijn site, helaas moet ik dan eerste taal kiezen, weet iemand hoe ik dit in de iframe kan laten opnemen en hij ook in de taal van degene staat die de site bezoek ?
Mijn site :
www.grassere.nl/Peugeot-instructieboekjes.html
Het origineel:
public.servicebox.peugeot.com/ddb/
Daarnaast wordt het iframe niet netjes op mijn site getoont, niet gecentreerd en loopt buiten de breedte, is dat aan te passen ?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groet Ed
- EdGrassere
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
28 mrt 2012 20:47
Als ik die site zo zie is het niet mogelijk. Of je moet even contact met hen opnemen of ze je een alternatieve link kunnen geven.
Iframe breedte kan je aanpassen, maar dan krijg je een scrollbalk onder. Je kunt niets aanpassen aan de breedte van de url die je binnenhaalt.
Iframe breedte kan je aanpassen, maar dan krijg je een scrollbalk onder. Je kunt niets aanpassen aan de breedte van de url die je binnenhaalt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 mrt 2012 10:00
Hoi Astrid,
Dank je voor je reactie.
Weet jij hoe ik het midden deel van deze modul op mijn site breeder kan maken ?
Gr Ed
Dank je voor je reactie.
Weet jij hoe ik het midden deel van deze modul op mijn site breeder kan maken ?
Gr Ed
- EdGrassere
31 mrt 2012 10:47
In style.css op regel 101 staat .component met een linker en rechtermarge van 30px. Die kan je verkleinen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
31 mrt 2012 11:15
Dank je voor je snelle reactie.
Heeft dit gevolgen voor modules in de linker en rechtermarge ?
Heeft dit gevolgen voor modules in de linker en rechtermarge ?
- EdGrassere
31 mrt 2012 11:28 - 31 mrt 2012 12:38
Ik heb hem verandert in :
Maar ik zie geen verschil, ik heb de site cache geleegd.
Doe ik iets fout ?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
.component {margin: 0 15px; padding: 10px; background:#f9f9f9; border:1px solid #fff; border-radius: 6px 6px 6px 6px;
-webkit-box-shadow: 0px 0px 5px #ccc;
-moz-box-shadow: 0px 0px 5px #ccc;
box-shadow: 0px 0px 5px #ccc; }
Doe ik iets fout ?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- EdGrassere
31 mrt 2012 11:52
Je moet die marges op 0 zetten om het echt te zien. Dan wordt je body net zo breed als je menu.
En of het gevolgen heeft kan ik met Firebug helaas niet zien. Kwestie van gewoon proberen.
En of het gevolgen heeft kan ik met Firebug helaas niet zien. Kwestie van gewoon proberen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
31 mrt 2012 14:15
Hoi Astrid,
Klopt werkt, maar de wrapper sluit niet mooi aan, aan de voorkant van de module waardoor hij nogsteeds niet helemaal in de module past, is dat aan te passen ?
Alvast bedankt.
Gr Ed
Klopt werkt, maar de wrapper sluit niet mooi aan, aan de voorkant van de module waardoor hij nogsteeds niet helemaal in de module past, is dat aan te passen ?
Alvast bedankt.
Gr Ed
- EdGrassere
31 mrt 2012 14:16
in de Css staat #wrapper { position:relative;}
Kun je hier iets mee ?
Kun je hier iets mee ?
- EdGrassere
31 mrt 2012 15:39
Enige oplossing is om je eigen template breder te maken. Die site van peugeot is al 1009 pixels breed en die van jou maar 1000. Dus dat gaat niet werken, zeker als je ook nog wat padding voor je content nodig hebt. En dat moet anders zit alles tegen de kant aan.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
31 mrt 2012 16:08
Hoi Astrid,
Ik heb mij template breder gemaakt, de flash opnieuw gecentreerd, zo past weer alles.
Wederom dank voor je hulp !
Groet Ed
Ik heb mij template breder gemaakt, de flash opnieuw gecentreerd, zo past weer alles.
Wederom dank voor je hulp !
Groet Ed
- EdGrassere
Tijd voor maken pagina: 0.803 seconden