Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
ARI Image Slider probleem in IE na aanpassingen in ccs
25 mrt 2012 09:59 - 25 mrt 2012 10:01
Hallo iedereen, ik ben op vraag van mijn schoonouders aan een website bezig voor hun tuincentrum. Allemaal heel basic, moet hier en daar nog een foto toevoegen maar ze is bijna klaar.
Het probleem is dat ik in css de kader die rond de cadeaubon (links) was, wit gemaakt heb waardoor hij niet meer te zien is. Een simpele aanpassing, maar blijkbaar toch genoeg om die slider bovenaan een beetje te ontregelen?
In chrome en firefox werkt hij zoals het moet, maar in internet explorer zie je rechts dat de rand een klein beetje breder is, en bij het opkomen van een nieuwe slide is er bovenaan iets mis.
Ik ben echt nog een beginneling en had dus graag hulp van jullie om dit te fixen...
URL: www.tuincentrumdesmedt.be/
Het probleem is dat ik in css de kader die rond de cadeaubon (links) was, wit gemaakt heb waardoor hij niet meer te zien is. Een simpele aanpassing, maar blijkbaar toch genoeg om die slider bovenaan een beetje te ontregelen?
In chrome en firefox werkt hij zoals het moet, maar in internet explorer zie je rechts dat de rand een klein beetje breder is, en bij het opkomen van een nieuwe slide is er bovenaan iets mis.
Ik ben echt nog een beginneling en had dus graag hulp van jullie om dit te fixen...
URL: www.tuincentrumdesmedt.be/
- .Steven.
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
25 mrt 2012 14:40
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb gekeken in verschillende browsers maar kan niets ontdekken.
Of het is zo miniem dat het niet opvalt.
Anders maak eens een screenschot en geef aan wat je precies bedoeld.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb gekeken in verschillende browsers maar kan niets ontdekken.
Of het is zo miniem dat het niet opvalt.
Anders maak eens een screenschot en geef aan wat je precies bedoeld.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 mrt 2012 15:05
Kan kloppen dat je het niet ziet! Ik heb net even op de pc hiernaast gekeken en daar is het ook zoals het zou moeten zijn. Enkel op deze pc waar ik op aan het werken geweest ben dus, vreemd...
Screenshot: imageshack.us/photo/my-images/841/screenshotkj.jpg/
Je ziet bij de afbeelding in de balk bovenaan een rand van de volgende slide die gaat verschijnen. Dit is zo continue bij alle slides die komen.
(Heb de slider ook al een keer ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd, helpt niet)
Screenshot: imageshack.us/photo/my-images/841/screenshotkj.jpg/
Je ziet bij de afbeelding in de balk bovenaan een rand van de volgende slide die gaat verschijnen. Dit is zo continue bij alle slides die komen.
(Heb de slider ook al een keer ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd, helpt niet)
- .Steven.
- Nieuw op Joomla!NL
25 mrt 2012 15:18 - 25 mrt 2012 15:18
Oké,
Ik vind de onderstaande code als element.style.
Kan je deze niet aanpassen in de backend van de slider?
De width: aanpassen naar wens, zodat hij beter past.
Kan je deze niet aanpassen in de backend van de slider?
Code:
#ais_40_wrapper, #ais_40 {
height: 250px;
width: 1050px;
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 mrt 2012 15:27
Even een aanvulling,
In position.css regel 33
Daar kan je ook de max-width aanpassen tot het gewenste resultaat als het niet lukt in de backend.
In position.css regel 33
Code:
#all {
margin: 0 auto;
max-width: 1050px;
padding: 0;
text-align: left;
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 mrt 2012 15:30Jelle.D schreef : Oké,
Kan je deze niet aanpassen in de backend van de slider?De width: aanpassen naar wens, zodat hij beter past.Code:#ais_40_wrapper, #ais_40 { height: 250px; width: 1050px;
Jelle, hier ligt het probleem niet. Hij werkte voordien ook zoals het moest in internet explorer. Het is pas vandaag dat hij raar aan het doen is. Ik had enkele aanpassingen gedaan in de css - ik ben wel totaal niet aan die slider geweest - en sindsdien heeft hij het.
- .Steven.
- Nieuw op Joomla!NL
25 mrt 2012 15:37
Dan ligt het probleem dus aan jou aanpassingen als deze oplossingen niet werkt voor jou.
Even de backup terug zetten van de file die je hebt aangepast of de aanpassingen als je het nog weet terug draaien.
Even de backup terug zetten van de file die je hebt aangepast of de aanpassingen als je het nog weet terug draaien.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 mrt 2012 15:56 - 25 mrt 2012 16:00
Ik denk dat ik jou niet heb begrepen en dan zullen de bovenste oplossingen ook niet helpen.
Alleen voor de rechterkant uit te lijnen.
En wat jij bedoeld kan ik met ie7, ie8, ie9 niet reproduceren.
Dus toch de aanpassingen terug draaien of het is een browser probleem van die ene PC.
Alleen voor de rechterkant uit te lijnen.
En wat jij bedoeld kan ik met ie7, ie8, ie9 niet reproduceren.
Dus toch de aanpassingen terug draaien of het is een browser probleem van die ene PC.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 mrt 2012 15:58
Ik zal thuis op de laptop ook eens kijken of hij het daar heeft, indien niet dan laat ik het zo en is het idd enkel op deze pc (werk). Ik dacht dat het een algemeen "internet explorer" probleem was...
Allesinds bedankt.
Allesinds bedankt.
- .Steven.
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.775 seconden