Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan geen tabellen meer kopieren met JCE editor
30 mrt 2012 12:52
Joomla versie: 2.5.3
website: www.spelsteen.nl
plugin: jreviews express: 2.3.17.211
editor: JCE editor 2.0.21
Laatst had ik en probleem op de site en om dat probleem oplossen moest ik de cache plugin uitschakelen. Dat probleem was opgelost, maar nu kwam er weer een nieuwe op mijn pad. Het is namelijk zo, dat we in onze artikelen altijd een tabel hebben om gegevens in te vullen. We doen dit altijd vanuit het ene artikel naar het andere kopieren en dan de gegevens aanpassen.
Nu kopiereert hij dus de tabel niet naar het andere artikel, maar wel de tekst..
Weet iemand waar dit aan kan leggen?
website: www.spelsteen.nl
plugin: jreviews express: 2.3.17.211
editor: JCE editor 2.0.21
Laatst had ik en probleem op de site en om dat probleem oplossen moest ik de cache plugin uitschakelen. Dat probleem was opgelost, maar nu kwam er weer een nieuwe op mijn pad. Het is namelijk zo, dat we in onze artikelen altijd een tabel hebben om gegevens in te vullen. We doen dit altijd vanuit het ene artikel naar het andere kopieren en dan de gegevens aanpassen.
Nu kopiereert hij dus de tabel niet naar het andere artikel, maar wel de tekst..
Weet iemand waar dit aan kan leggen?
- LuckyD75
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
30 mrt 2012 17:01
Kijk eens of het tekstfilter van de betreffende gebruiker op "Geen filter" staat. Vermoed dat daar iets anders staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2012 17:24
daar staat: standaard zwarte lijst ?
waar naartoe moet ik dat veranderen?
waar naartoe moet ik dat veranderen?
- LuckyD75
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
30 mrt 2012 17:36"Geen filter"
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.698 seconden