Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
404
404
02 apr 2012 08:39
Goede morgen,
Volgens de extensie J4age krijgen bezoekers regelmatig een 404 pagina. Maar ik kan maar niet ontdekken wanneer. Hoe kom ik erachter wanneer iemand een 404 pagina krijgt op mijn site?
Vriendelijke groeten, Maarten
Volgens de extensie J4age krijgen bezoekers regelmatig een 404 pagina. Maar ik kan maar niet ontdekken wanneer. Hoe kom ik erachter wanneer iemand een 404 pagina krijgt op mijn site?
Vriendelijke groeten, Maarten
- quantz
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
404
02 apr 2012 14:04Hallo Maarten,Volgens de extensie J4age krijgen bezoekers regelmatig een 404 pagina.
En waar vind je dat in j4age? ( heb ik wat gemist? )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
404
02 apr 2012 14:55
Maarten,
De vraag van Jelle lijkt mij ook wel interessant.
Waar zie je dat in J4Age?
Verder kun je alle mislukte verwijzingen vinden in de backend van je website onder "Componenten" en dan bij "Verwijzingsbeheer".
Het zou heel goed kunnen dat je website al bestond als 1.5 website.
Toen had je andere URL's en die worden nog doorverwezen door niet actuele zoekmachines.
Dat geeft de verkeerde verwijzingen naar jouw website in de vorm van een 404-fout.
Door een eigen 404-pagina te maken binnen je eigen website houd je je bezoeker in ieder geval binnen.
De vraag van Jelle lijkt mij ook wel interessant.
Waar zie je dat in J4Age?
Verder kun je alle mislukte verwijzingen vinden in de backend van je website onder "Componenten" en dan bij "Verwijzingsbeheer".
Het zou heel goed kunnen dat je website al bestond als 1.5 website.
Toen had je andere URL's en die worden nog doorverwezen door niet actuele zoekmachines.
Dat geeft de verkeerde verwijzingen naar jouw website in de vorm van een 404-fout.
Door een eigen 404-pagina te maken binnen je eigen website houd je je bezoeker in ieder geval binnen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
404
02 apr 2012 15:50
Goede middag,
Die eigen 404 pagina had ik al. Kijk maar De pagehits in J4age geeft aan welke pagina's veel bezocht zijn. In de bijlage zit de bewuste pagina. De 404 pagina komt de afgelopen weken best wel vaak in beeld. In verwijzingsbeheer staan steeds tussen de 100 á 200 verwijzingen, dus best lastig te controleren.
Groeten, Maarten
Die eigen 404 pagina had ik al. Kijk maar De pagehits in J4age geeft aan welke pagina's veel bezocht zijn. In de bijlage zit de bewuste pagina. De 404 pagina komt de afgelopen weken best wel vaak in beeld. In verwijzingsbeheer staan steeds tussen de 100 á 200 verwijzingen, dus best lastig te controleren.
Groeten, Maarten
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- quantz
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.628 seconden