Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Administrator kan geen extensiebeheer doen
02 apr 2012 20:36
Een gebruiker met de autorisatie administrator krijgt de melding ALERTNOTAUTH te zien als deze extensiebeheer wil gaan doen. In de algemene instellingen staat bij rechten toegang tot beheerdersinterface "toegestaan". Is dat niet voldoende?
- cornelius
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
02 apr 2012 21:01
Speel eens met je instellingen. Als je het verpest, maak je gewoon een nieuw account aan.
- Otto
- Bezoeker
03 apr 2012 11:30
Dan heb je al iets aangepast. Standaard kan een administrator dit namelijk wel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 apr 2012 08:19
Het enige wat ik gedaan heb is een update naar 2.5.3 en 2.5.4. En gezien de diverse fora gaat daar best het een en ander fout. En dat heb ik ook zelf ervaren door de automatische updatefunctie van Joomla te gebruiken waardoor ik ineens alleen maar witte schermen te zien kreeg. Dus ik denk dat het met de updates te maken heeft. Want aan de instellingen heb ik niets aangepast.
- cornelius
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
04 apr 2012 10:21
Ik snap die problemen niet met de update naar 2.5.4. en herken ze ook niet. Vermoed dat er dan in je oude versie al iets niet helemaal goed was. Heb je al een database repair uitgevoerd en op tabblad ontdekken gekeken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden