Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
waarom toont een categorieblog niet op de gewenste manier?
18 apr 2012 17:21
Hallo,
Ik heb een menu-item het type categorieblog gegeven. Ik heb voor elke medewerker een artikel aangemaakt met gegevens over die persoon. Deze artikelen behoren tot de categorie Medewerkers. Medewerkers moeten nu in drie kolommen getoond worden met een foto en de naam, maar zonder introtekst. Dit wordt dus niet gedaan, de medewerkers worden onder elkaar geplaatst, MET introtekst en de pagina wordt uit elkaar geduwd. Klopt niks meer van...
Heeft iemand een idee waarom dit niet werkt zoals ik instel?
Ik heb een menu-item het type categorieblog gegeven. Ik heb voor elke medewerker een artikel aangemaakt met gegevens over die persoon. Deze artikelen behoren tot de categorie Medewerkers. Medewerkers moeten nu in drie kolommen getoond worden met een foto en de naam, maar zonder introtekst. Dit wordt dus niet gedaan, de medewerkers worden onder elkaar geplaatst, MET introtekst en de pagina wordt uit elkaar geduwd. Klopt niks meer van...
Heeft iemand een idee waarom dit niet werkt zoals ik instel?
- hanepief
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
18 apr 2012 17:49Zou aan het formaat van je afbeeldingen kunnen liggen. De rest zou je in principe allemaal in moeten kunnen stellen bij je menu-opties.de pagina wordt uit elkaar geduwd
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 mei 2012 12:09
Sorry, maar het enige antwoord van Astrid levert niks op.
Ik heb het opnieuw geprobeerd met twee nieuwe artikelen. De oude artikelen had ik opgemaakt met een tabel, ik dacht dat dat misschien problemen gaf bij het in kolommen weergeven van de artikelen. De nieuwe artikelen zijn opgemaakt zonder tabel en hebben ook een nieuwe categorie: testcategorie.
Ik heb een nieuw menu-item aangemaakt van het type categorieblog en nieuwe instellingen gemaakt, zie bijgeleverd bestand.
Nog steeds wordt alles onder elkaar getoond.
Heeft iemand een idee waar de fout zit?!?!?
Ik heb het opnieuw geprobeerd met twee nieuwe artikelen. De oude artikelen had ik opgemaakt met een tabel, ik dacht dat dat misschien problemen gaf bij het in kolommen weergeven van de artikelen. De nieuwe artikelen zijn opgemaakt zonder tabel en hebben ook een nieuwe categorie: testcategorie.
Ik heb een nieuw menu-item aangemaakt van het type categorieblog en nieuwe instellingen gemaakt, zie bijgeleverd bestand.
Nog steeds wordt alles onder elkaar getoond.
Heeft iemand een idee waar de fout zit?!?!?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- hanepief
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 mei 2012 12:41
Dan vermoed ik dat het aan je template ligt. Heb het al vaker gezien bij bepaalde templates. Kijk in de map templates/jouwtemplate of daar eeh map html/com_content in zit. Hernoem com_content naar iets anders en kijk of het dan opgelost is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.628 seconden