Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
2 artikel vraagjes: "Lees meer" en Opsommingen
23 apr 2012 15:36
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes:
1- Ik heb op een pagina met een 'Lees meer'. Wanneer ik op de 'lees meer'-knop druk dan zie ik het verborgen gedeelte en niet meer het reeds zichtbare bovengedeelte. Heb reeds gezocht in de instellingen maar kan het niet vinden.
2-Wanneer ik een opsomming maakt met opsommingstekens (bolletjes) en één van de opsommingsregels is langer dan de breedte van het scherm gaat de zin logischerwijs verder op de volgende regel. Maar de 2de regel begint dan op dezelfde hoogte als het opsommingsteken en niet waar de tekst start bij de andere regels. De uitlijning is dus verkeerd. Iets dat bv. bij Word automatisch gebeurd. Kan dit opgelost worden? (ik heb een prtscr genomen en het probleem omcirkeld -> bijlage)
Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb 2 vraagjes:
1- Ik heb op een pagina met een 'Lees meer'. Wanneer ik op de 'lees meer'-knop druk dan zie ik het verborgen gedeelte en niet meer het reeds zichtbare bovengedeelte. Heb reeds gezocht in de instellingen maar kan het niet vinden.
2-Wanneer ik een opsomming maakt met opsommingstekens (bolletjes) en één van de opsommingsregels is langer dan de breedte van het scherm gaat de zin logischerwijs verder op de volgende regel. Maar de 2de regel begint dan op dezelfde hoogte als het opsommingsteken en niet waar de tekst start bij de andere regels. De uitlijning is dus verkeerd. Iets dat bv. bij Word automatisch gebeurd. Kan dit opgelost worden? (ik heb een prtscr genomen en het probleem omcirkeld -> bijlage)
Alvast hartelijk bedankt!
- hofmans
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
23 apr 2012 16:32- Bij artikelopties Toon introtekst op Toon zetten.
- Kan aan je template liggen. Neem aan dat je de opsommingsknop in je editor gebruikt voor het maken van lists?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 apr 2012 17:45
1. Dankjewel
2. Ik had ze vanuit Word gekopieerd. Als ik ze in editor zelf plaats dan staan ze wel goed maar ze verschijnen niet op de website. Is dat ook een instelling?
2. Ik had ze vanuit Word gekopieerd. Als ik ze in editor zelf plaats dan staan ze wel goed maar ze verschijnen niet op de website. Is dat ook een instelling?
- hofmans
- Joomla!NL ontdekker
23 apr 2012 18:00
Je mag nooit uit Word kopiëren! Of vanuit Word via kladblok naar editor of rechtstreeks in editor typen en opmaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
23 apr 2012 22:45
Ok dank je, enig idee hoe het komt dat ze niet verschijnen op de webpagina?
- hofmans
- Joomla!NL ontdekker
24 apr 2012 10:51Als je een link naar je site hebt, dan is het iets eenvoudiger om hier iets meer over te zeggen.Kan aan je template liggen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
24 apr 2012 14:31
De bollekes verschijnen wel ma ze staan deels achter da menu. Als ik in de editor ze een tab verder instel verschuiven ze niet.
www.naturatherapie.be/index.php/therapieen/moxatherapie
www.naturatherapie.be/index.php/therapieen/moxatherapie
- hofmans
- Joomla!NL ontdekker
24 apr 2012 15:11 - 24 apr 2012 15:11
Hallo,
In slider.css ( beginnend bij regel 2 )
margin: op 1; zetten.
In slider.css ( beginnend bij regel 2 )
Code:
border: 0 none;
font-family: inherit;
font-size: 100%;
font-style: inherit;
font-weight: inherit;
margin: 0;
padding: 0;
vertical-align: baseline;
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.751 seconden