Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Framewrapper
Framewrapper
12 mei 2012 11:26 - 12 mei 2012 12:05
Hallo,
Ik ben wanhopig, op de site van de fotoclub zijn ineens al mijn slideshows op zwart net nu we een fototrip hebben en iedereen de site bezoekt....
De site is: www.fotoclubpif.nl
Wat is het geval: Ik heb menu's met menuitem framewrapper. Daarin staat dan de url naar de slideshow.
Bijvoorbeeld: www.fotoclubpif.nl/images/Jalbum/Hans/Twickel/index.html
Voer ik deze url met de hand in de browser loopt de slideshow zoals het hoort.
Klik ik echter op de site op die link wordt er ineens doorgelinkt naar: fotoclubpif.nl/index.php/twickeljta
(dat twickeljta is de alias van de menutitel)
Ik heb onder mijn naam in de lijst van fotografen even een compleet nieuwe aangemaakt (test) maar ook die gaat niet goed....( fotoclubpif.nl/index.php/hans-terpstra , en dan menu test)
Ik begrijp er helemaal niets van heb de laatste backup teruggezet maar daar gaat het ook niet goed mee. Ik hoop heel erg dat iemand ziet wat er fout is want de storing komt nu wel heel erg slecht uit.....
Alvast bedankt voor eventuele reacties !
groeten
Hans Terpstra
Ik ben wanhopig, op de site van de fotoclub zijn ineens al mijn slideshows op zwart net nu we een fototrip hebben en iedereen de site bezoekt....
De site is: www.fotoclubpif.nl
Wat is het geval: Ik heb menu's met menuitem framewrapper. Daarin staat dan de url naar de slideshow.
Bijvoorbeeld: www.fotoclubpif.nl/images/Jalbum/Hans/Twickel/index.html
Voer ik deze url met de hand in de browser loopt de slideshow zoals het hoort.
Klik ik echter op de site op die link wordt er ineens doorgelinkt naar: fotoclubpif.nl/index.php/twickeljta
(dat twickeljta is de alias van de menutitel)
Ik heb onder mijn naam in de lijst van fotografen even een compleet nieuwe aangemaakt (test) maar ook die gaat niet goed....( fotoclubpif.nl/index.php/hans-terpstra , en dan menu test)
Ik begrijp er helemaal niets van heb de laatste backup teruggezet maar daar gaat het ook niet goed mee. Ik hoop heel erg dat iemand ziet wat er fout is want de storing komt nu wel heel erg slecht uit.....
Alvast bedankt voor eventuele reacties !
groeten
Hans Terpstra
- pocoloco
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Framewrapper
12 mei 2012 11:35
Hoi Hans,
Hij werkt bij mij gewoon hoor
Hij werkt bij mij gewoon hoor
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Framewrapper
12 mei 2012 16:41
Hoi Julian,
Gauw de laptop gepakt en inderdaad daar werkt het ook prima, iets vreemds aan de hand met IE9, met Firefox en Chrome gaat het ook prima. Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, ik ben dolblij dat de site ok is !
Groeten,
Hans
Gauw de laptop gepakt en inderdaad daar werkt het ook prima, iets vreemds aan de hand met IE9, met Firefox en Chrome gaat het ook prima. Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, ik ben dolblij dat de site ok is !
Groeten,
Hans
- pocoloco
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Framewrapper
12 mei 2012 16:46
Hallo,
Ook hier zelfs in IE9 geen problemen, dus een browser probleem op je pc denk ik.
Ook hier zelfs in IE9 geen problemen, dus een browser probleem op je pc denk ik.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.744 seconden