Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
afbeelding verdwijnt uit module
15 mei 2012 19:53
Ik zie een aantal berichten staan over afbeeldingen maar het laad niet wat ik momenteel ervaar.
Ik probeer in een Aangepaste HTML module een nieuwe afbeelding te plaatsen. Maar zodra ik hem opsla gooit hij de afbeelding er gelijk weer uit.
Ik heb al gezocht om de auto correctie uit te zetten maar kan die niet meer vinden.
Hopenlijk kan iemand me helpen...
Ik probeer in een Aangepaste HTML module een nieuwe afbeelding te plaatsen. Maar zodra ik hem opsla gooit hij de afbeelding er gelijk weer uit.
Ik heb al gezocht om de auto correctie uit te zetten maar kan die niet meer vinden.
Hopenlijk kan iemand me helpen...
LIfe is hard, but so is a rock.
- cpo1972
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
15 mei 2012 22:35
Hoi cpo1972,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Mag ik aannemen dat je de JCE editor gebruikt? in de instellingen van JCE onder Cleanup bij HTML op nee zetten?
Maar misschien bedoel je ook dat je in een bestaande Aangepaste HTML-module staat al een afbeelding en je wilt een tweede afbeelding erbij plaatsen?
Gebruik dan de mogelijkheid om een tabel aan te maken in de module en in de ene tabelcel zet je de ene afbeelding en in de tweede cel plaats je de tweede aafbeelding...
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Mag ik aannemen dat je de JCE editor gebruikt? in de instellingen van JCE onder Cleanup bij HTML op nee zetten?
Maar misschien bedoel je ook dat je in een bestaande Aangepaste HTML-module staat al een afbeelding en je wilt een tweede afbeelding erbij plaatsen?
Gebruik dan de mogelijkheid om een tabel aan te maken in de module en in de ene tabelcel zet je de ene afbeelding en in de tweede cel plaats je de tweede aafbeelding...
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
15 mei 2012 23:00 - 15 mei 2012 23:19
Ik gebruik Tiny MCE, en er stond een afbeelding in maar had deze weggehaald om er een nieuwe in te plaatsen.
Nu gebeurt het ook met de JCE editor en Codemirror.
Ook als ik hem in een tabel zet dan verdwijnt hij, ook de tabel. Gewoon tekst blijft wel staan.
Het gebeurd ook als ik een nieuw artikel plaats... en als ik bestaand artikel wijzig dan verdwijnt de afbeelding. Nu heb ik het op een adere site gehad, en toen lag het aan de update die Antagonist gebruikte. Ook iets met de editor icm de database.
joomla 2.5.4, bijgeleverde editors en JCE editor 2.1.0 (vanaf hun website gedownload)
Nu gebeurt het ook met de JCE editor en Codemirror.
Ook als ik hem in een tabel zet dan verdwijnt hij, ook de tabel. Gewoon tekst blijft wel staan.
Het gebeurd ook als ik een nieuw artikel plaats... en als ik bestaand artikel wijzig dan verdwijnt de afbeelding. Nu heb ik het op een adere site gehad, en toen lag het aan de update die Antagonist gebruikte. Ook iets met de editor icm de database.
joomla 2.5.4, bijgeleverde editors en JCE editor 2.1.0 (vanaf hun website gedownload)
- cpo1972
- Joomla!NL ontdekker
07 jun 2012 18:19
heeft echt niemand een idee om dit op te lossen?
- cpo1972
- Joomla!NL ontdekker
07 jun 2012 18:24
Heb je bij Algemene instellingen -> Tekstfilters het tekstfilter van de super user wel op geen filter staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden