Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Update van JCE aangeklikt : backend niet meer bereikbaar
19 mei 2012 09:40
Hallo,
Ik heb zojuist een update van JCE aangeklikt en kreeg een wit browserscherm vol met foutmeldingen. Nu is de backend niet meer bereikbaar.
Geconstateerd dat de administrator/index.php helemaal leeg is. inhoud van een index.php van een andere site gekopieerd en ingeplakt; lost het niet op.
Weet iemand een oplossing? of moet ik terug naar de backup?
Ik heb zojuist een update van JCE aangeklikt en kreeg een wit browserscherm vol met foutmeldingen. Nu is de backend niet meer bereikbaar.
Geconstateerd dat de administrator/index.php helemaal leeg is. inhoud van een index.php van een andere site gekopieerd en ingeplakt; lost het niet op.
Weet iemand een oplossing? of moet ik terug naar de backup?
- Peter
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
19 mei 2012 10:08
Ik gebruik de update knop niet omdat ik hier geen goeie ervaring mee heb. Updaten doe ik altijd via extensie beheer. je kunt proberen om alles van jce te verwijderen inclusief wat er in de database aan tabellen staan. Maar ik denk dat een backup terug zetten vlugger gaat.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
19 mei 2012 11:00 - 19 mei 2012 11:01
Ik heb net de backup terug gezet en alles werkt weer!
Wel vreemd dat zoiets gebeurd. Ik had via extensiebeheer-updaten de update aangeklikt.
Wel vreemd dat zoiets gebeurd. Ik had via extensiebeheer-updaten de update aangeklikt.
- Peter
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
19 mei 2012 11:33
Wat ik al in mijn vorige bericht aangaf dat ik de update knop niet gebruik wegens slechte ervaring. Ik download de update en installeer via extensie beheer. Waarom het met de update knop wel eens misgaat weet ik ook niet. zoals bij jouw is het bij mij ook al een aantal keren mis gegaan. Daarom gebruik ik de update knop niet meer.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.622 seconden