Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Redirect?

Redirect?

21 mei 2012 14:03
Hallo,

Waarschijnlijk is hier wel al ergens een post over, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb een site opnieuw gemaakt voor iemand. Van niet Joomla naar Joomla wel te verstaan.
Nu staan er op google nog vermeldingen naar oude pagina's.

Ik was al bezig met een 404 redirect, maar ik realiseerde me opeens dat ik helemaal geen 404 krijg.
Maar de melding "The requested URL /zakelijk.php was not found on this server." ( of is dit de 404?).

Anyway, eigenlijk wil ik dit allemaal naar de homepage sturen.
Hoe kan ik dat het beste voor elkaar krijgen?

Groeten en alvast bedankt.
  • Lc
  • Lc's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Redirect?

21 mei 2012 17:13
Je kunt ofwel aan het .htaccess bestand redirects toevoegen van de oude naar de nieuwe pagina of gewoon naar de homepage, zie bijvoorbeeld: www.homepage-maken.nl/htaccess/redirect-htaccess.php voor uitleg over hoe je dit doet.

Nog makkelijker is om het component SH404SEF aan te schaffen en te installeren, dan kun je dit binnen Joomla zelf beheren.
Joomla Website Designer, voor professionele en betaalbare Joomla websites en Virtuemart webshops | KvK 34373741 | www.joomla-website-designer.nl
  • chaldama
  • chaldama's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.633 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie