Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding @ trickskonsole.carafec.com
26 mei 2012 19:32
Hi,
Als ik mijn site wil zien, trickskonsole.carafec.com, zie ik:
Fatal error: Cannot redeclare class JSMinException in /home/users/carafftp/trickskonsole.carafec.com/plugins/system/jat3/jat3/core/libs/jsmin.php on line 377
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt,
Liam Edwards
Als ik mijn site wil zien, trickskonsole.carafec.com, zie ik:
Fatal error: Cannot redeclare class JSMinException in /home/users/carafftp/trickskonsole.carafec.com/plugins/system/jat3/jat3/core/libs/jsmin.php on line 377
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt,
Liam Edwards
Joomla is Joomla!. En Joomla! is het beste CMS wat er bestaat, dat kan toch niet anders, wel?
- wdele
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
26 mei 2012 19:42
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
26 mei 2012 20:18
Hi Otto,
Bedankt voor je reactie. Heb de desbetreffende plugin geinstalleerd staan, maar disablen heeft geen resultaat.
Ideas?
Thnx,
L. Edwards
Bedankt voor je reactie. Heb de desbetreffende plugin geinstalleerd staan, maar disablen heeft geen resultaat.
Ideas?
Thnx,
L. Edwards
Joomla is Joomla!. En Joomla! is het beste CMS wat er bestaat, dat kan toch niet anders, wel?
- wdele
- Bekend met Joomla!NL
26 mei 2012 20:32
Mijn naam is trouwens Jelle.
Ik weet het zo niet maar misschien is het antwoord te vinden op het Forum: JAT3 ?
Of een ander forumlid die deze foutmelding is tegen gekomen.
Ik weet het zo niet maar misschien is het antwoord te vinden op het Forum: JAT3 ?
Of een ander forumlid die deze foutmelding is tegen gekomen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
26 mei 2012 20:38
Hoi Jelle,
Sorry! Ik had net een reactie gegeven aan Otto en dat is vervolgens in mijn hoofd blijven hangen
Het is btw gelukt, er waren 2 stukjes code 2x geplakt na de update van Akeeba Backup (AB)
Sorry! Ik had net een reactie gegeven aan Otto en dat is vervolgens in mijn hoofd blijven hangen
Het is btw gelukt, er waren 2 stukjes code 2x geplakt na de update van Akeeba Backup (AB)
- wdele
- Bekend met Joomla!NL
26 mei 2012 20:39
Maar... nu zijn mijn afbeeldingen weg... Hoe kan ik dit verhelpen? Thanks!
- wdele
- Bekend met Joomla!NL
26 mei 2012 20:49Fijn dat de foutmelding weg is.wdele schreef : Hoi Jelle,
Maak voor je nieuwe vraag even een nieuwe topic aan anders gaan we hier off-topic.
Dan sluit ik deze.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden