Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
compatibilieteitsweergave IE9 hulp nodig met php
28 mei 2012 11:07 - 28 mei 2012 12:56
Hey
Mijn site draait prima. Wel een probleem in IE9 tenzij hij in compatibilieteitsweergave draait.
In een andere vraag op het forum vond ik de oplossing om
in de head van de index.php te zetten.
Maar dan krijg ik een fout "unexpected <...> in de index.php on line X (waar ik de regel plaatste).
Waarschijnlijk doe ik iets dom, maar ik ken geen jota van php.
Wie neemt me bij het handje om met helpen?
Bedankt.
Wim
Edit webbiertje: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Mijn site draait prima. Wel een probleem in IE9 tenzij hij in compatibilieteitsweergave draait.
In een andere vraag op het forum vond ik de oplossing om
Code:
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=8" />
in de head van de index.php te zetten.
Maar dan krijg ik een fout "unexpected <...> in de index.php on line X (waar ik de regel plaatste).
Waarschijnlijk doe ik iets dom, maar ik ken geen jota van php.
Wie neemt me bij het handje om met helpen?
Bedankt.
Wim
Edit webbiertje: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
28 mei 2012 11:44
waar heb je deze code ingezet. In de index,php van je template of in de index.php die in de root staat.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
28 mei 2012 12:38
in de index.php die in de root staat. Moet ie daar niet?
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
28 mei 2012 13:24
Nee, vandaar ook de vraag van webbiertje. Hij moet in de index.php van je template!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 mei 2012 20:51
Dacht ik het niet. Bedankt. Ik probeer het zo snel als mogelijk en koppel terug. Bedankt, alweer!
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
28 mei 2012 21:14
Hey
Via templatebeheer en bewerken hoofdpagina (ik krijg dan "... Bewerken bestand "index.php" in template "lightbreeze-blue".") denk ik dat ik in de juiste file bezig ben. Ik plak daar in de head de eerder vermelde code. Opslaan en bekijken: blijft een probleem.
De site staat op
www.alfaflight.be/jupgrade/
In de nl-versie is er geen probleem. In de EN en FR versie verschijnt een menu (fleet - la flotte,...) op de verkeerde plaats. In de content ipv. in de rechterkolom. Firefox en Googlechrome vormen geen probleem. Enkel IE 9. Tenzij met de compatibiliteit-dinges aan.
Ik zoek verder. Bedankt voor de (verdere) hulp.
Wim
Via templatebeheer en bewerken hoofdpagina (ik krijg dan "... Bewerken bestand "index.php" in template "lightbreeze-blue".") denk ik dat ik in de juiste file bezig ben. Ik plak daar in de head de eerder vermelde code. Opslaan en bekijken: blijft een probleem.
De site staat op
www.alfaflight.be/jupgrade/
In de nl-versie is er geen probleem. In de EN en FR versie verschijnt een menu (fleet - la flotte,...) op de verkeerde plaats. In de content ipv. in de rechterkolom. Firefox en Googlechrome vormen geen probleem. Enkel IE 9. Tenzij met de compatibiliteit-dinges aan.
Ik zoek verder. Bedankt voor de (verdere) hulp.
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
29 mei 2012 10:08
Wat bedoel je met "opslaan en bekijken blijft een probleem". Als ik met IE 9 kijk zie ik het menu fleet - la flotte netjes aan de linkerkant in de 3 talen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
29 mei 2012 11:07
Hey Webbiertje
Enkel het bekijken is een probleem. Ondertussen heb ik de About Us menu ten voorstel aan mijn "klant" op een andere plaats gezet. Hij moet dit nog goedkeuren. Het probleem doet zich voor als de about us aan de rechterkant staat (op positie 6 8 of 3).
Ik ben nu op twee fronten bezig. Voor jou zou ie rechts moeten staan, voor de klant links. Ik kopieer de module eventjes zodat je het probleem kan zien in de FR-versie).
Bedankt alvast hoor!
Wim
Enkel het bekijken is een probleem. Ondertussen heb ik de About Us menu ten voorstel aan mijn "klant" op een andere plaats gezet. Hij moet dit nog goedkeuren. Het probleem doet zich voor als de about us aan de rechterkant staat (op positie 6 8 of 3).
Ik ben nu op twee fronten bezig. Voor jou zou ie rechts moeten staan, voor de klant links. Ik kopieer de module eventjes zodat je het probleem kan zien in de FR-versie).
Bedankt alvast hoor!
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
29 mei 2012 11:12
Hey
De klant is akkoord met de optie om de about us aan de linkerkant te plaatsen. Om de lancering van de vernieuwde site niet in het gedrang te brengen los ik het voorlopig zo op.
Mijn probleem is dus opgelost, maar eigenlijk is de vraag nog open. Maar je hoeft er je tijd en energie niet meer in te stoppen.
Heel erg hartelijk bedankt voor de moeite in ieder geval! Ik apprecieer dit heel erg.
Wim
De klant is akkoord met de optie om de about us aan de linkerkant te plaatsen. Om de lancering van de vernieuwde site niet in het gedrang te brengen los ik het voorlopig zo op.
Mijn probleem is dus opgelost, maar eigenlijk is de vraag nog open. Maar je hoeft er je tijd en energie niet meer in te stoppen.
Heel erg hartelijk bedankt voor de moeite in ieder geval! Ik apprecieer dit heel erg.
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
29 mei 2012 11:19
Omdat je probleem toch opgelost is, sluit ik dit draadje. Als je nog een vraag hebt, maak dan gerust een nieuw vraag aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden