Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gebruikers van joomla 1.5 naar joomla 2.5
29 mei 2012 15:48
Hallo,
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag maar ik gok het er op.
Hoe kan ik gebruikers gegevens van een joomla 1.5 site overzetten naar een joomla 2.5 site
Voor joomla 1.5 is er ARRA User Export Import deze is gratis en werkt prima
echter voor 2.5 is hij niet meer gratis. Zijn er e.v.t. andere alternativen op dit gebied?
GR Naj
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag maar ik gok het er op.
Hoe kan ik gebruikers gegevens van een joomla 1.5 site overzetten naar een joomla 2.5 site
Voor joomla 1.5 is er ARRA User Export Import deze is gratis en werkt prima
echter voor 2.5 is hij niet meer gratis. Zijn er e.v.t. andere alternativen op dit gebied?
GR Naj
- Naj Kwin
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
29 mei 2012 16:19
Dit kan met J2xml voor joomla 1.5 en de J2xml importer voor joomla 2.5.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
29 mei 2012 17:12
Hallo Webbiertje,
Ik heb deze geprobeerd en volgens mij is het alleen maar bedoeld om artikelen vaan joomla 1.5 naar 2.5 te zetten en geeb gebruikers. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben maar zou je anders kunnen uitleggen hoe ik met deze extentie gebruikers over kan zetten.
Naj
Ik heb deze geprobeerd en volgens mij is het alleen maar bedoeld om artikelen vaan joomla 1.5 naar 2.5 te zetten en geeb gebruikers. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben maar zou je anders kunnen uitleggen hoe ik met deze extentie gebruikers over kan zetten.
Naj
- Naj Kwin
29 mei 2012 17:25
Hier
staat dat het ook gebruikers over zet.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
29 mei 2012 17:34
En
hier
de bevestiging dat het wel werkt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mei 2012 10:41
Hallo Astrid en Webbiertje,
Het klopt bij het installeren van J2xml voor joomla 1.5 is er iets niet goed gegaan de knoppen om te exporteren kwammen wel bij de artikelen maar niet bij de gebruikers na een herinstallate van J2xml voor joomla 1.5 kwamen deze wel te voorschijn en kon ik de gebruikers exportteren en vervolgens impoteren.
Hartelijk dank
Mag op slot
Het klopt bij het installeren van J2xml voor joomla 1.5 is er iets niet goed gegaan de knoppen om te exporteren kwammen wel bij de artikelen maar niet bij de gebruikers na een herinstallate van J2xml voor joomla 1.5 kwamen deze wel te voorschijn en kon ik de gebruikers exportteren en vervolgens impoteren.
Hartelijk dank
Mag op slot
- Naj Kwin
30 mei 2012 11:01
Fijn dat het is opgelost. Dan zet ik hier een slotje op.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.714 seconden