Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan geen PDF meer linken
Kan geen PDF meer linken
01 jun 2012 09:31
Heb ik een artikel verschillende PDF bestanden (gehost op webhost) gelinkt en nu wil ik een nieuwe linken maar dat lukt niet. Krijg de melding "Bad file or folder name"
Het gaat om deze url: louterkabouter.nl/ek-2012/deelnemers
Het gaat om deze url: louterkabouter.nl/ek-2012/deelnemers
- whiteman
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Kan geen PDF meer linken
01 jun 2012 12:35
Vreemde karakters in de bestandsnaam? Ruimtegebrek op de server?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Kan geen PDF meer linken
01 jun 2012 15:16
De bestandsnamen bestaan uit kleine letters: voornaam spatie achternaam.pdf
Ruimtegebrek valt af want heb nog ruim 4,5GB over van de 5GB.
Maak gebruik van JCE editor en als ik op link klik. Daarna klik ik rechts naast url op het icoontje om te browsen naar mijn bestanden. Als ik dan de juiste PDF aanklik krijg ik de foutmelding. Als ik in het vak url gewoon de url typ: images/voetbalpool/naam achternaam.pdf dan werkt het wel.
Ruimtegebrek valt af want heb nog ruim 4,5GB over van de 5GB.
Maak gebruik van JCE editor en als ik op link klik. Daarna klik ik rechts naast url op het icoontje om te browsen naar mijn bestanden. Als ik dan de juiste PDF aanklik krijg ik de foutmelding. Als ik in het vak url gewoon de url typ: images/voetbalpool/naam achternaam.pdf dan werkt het wel.
- whiteman
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Kan geen PDF meer linken
01 jun 2012 15:28
Vreemd dat het dan eerst wel lukte? Neem aan dat je niets veranderd hebt. Volgens JCE zou het geen probleem moeten zijn dat er spaties inzitten
, maar probeer het anders eens zonder spaties.12 Apr
JCE 2.0.22 will replace spaces with underscores in file and folder names on upload and rename.
JCE 2.0.22 will be available in a week or two.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.657 seconden