Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Foutmelding Out of memory

05 jun 2012 09:41 - 05 jun 2012 09:43
Hallo,

Ik ben bezig met een website op mijn testserver (Joomla 2.5), alles werkte prima tot ik vanochtend de website opende om aanpassingen te doen. Ik zie nu overal foutmeldingen en ik mis een module.

Als ik naar modulebeheer ga zie ik de volgende foutmelding in het rood bovenaan:

Out of memory (Needed 2095236 bytes) SQL=SELECT DISTINCT(position) FROM jos_modules WHERE `client_id` = 0 ORDER BY position
Out of memory (Needed 2095168 bytes) SQL=SELECT DISTINCT(position) as value,position as text FROM `jos_modules` WHERE `client_id` = 0 ORDER BY position

Vervolgens zie ik onderaan bij Set Access level de foutmelding:

Warning: array_shift() [function.array-shift]: The argument should be an array in public_html/administrator/components/com_modules/helpers/html/modules.php on line 177

Bij Set Language zie ik de volgende melding:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/nvsdesign/domains/nvsdesign.nl/public_html/klanten/selecthomes/libraries/joomla/html/html/select.php on line 504

Is er iemand die weet wat de oorzaak hiervan kan zijn?
  • nvsdesign
  • nvsdesign's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

05 jun 2012 10:38
Heeft waarschijnlijk iets te maken met de zoekmodule. Ik zag eerder foutmeldingen op de frontend en die zijn nu weer weg. Serverbelasting?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

05 jun 2012 10:57
Het is nu weg inderdaad, alleen heb ik de oorzaak nog niet kunnen achterhalen.

Serverbelasting lijkt me niet mogelijk, aangezien de andere test websites die ik heb draaien wel helemaal correct werkte. Ik heb het ook even op het internationale Joomla forum gepost, wellicht dat ik daar wat helderheid krijg over de oorzaak.

Het resultaat zal ik hier even posten :)
  • nvsdesign
  • nvsdesign's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.681 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie